Skoda Felicja 1.3.pdf

(564 KB) Pobierz
Microsoft Word - S-0014 SKODA FELICJA LX 1.3 i.doc
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0014
Ark. 1
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: SKODA FELICJA LX 1.3
A. Marka pojazdu: SKODA,
B. VIN (3 pierwsze znaki): TMB,
C. Typ, model, (nazwa handlowa): FELICJA LX 1.3,
D. Kod typu, model (nazwa homologacyjna): FELICJA EFF LX 1.3,
E. Odmiany: GLX 1.3 , SLX 1.3 (zależą od wyposażenia), COMBI GLX 1.3 , SLX 1.3 *,
F. Rodzaj: samochód osobowy,
G. Podrodzaj: zamknięte, 5-drzwiowe,
H. Przeznaczenie: nieokreślone,
I. Numer homologacji krajowej MTiGM: 1289,
J. Przykład VIN-u: TMBEFF613WX693179,
K. Powyższe dane dotyczą pojazdów o numerze nadwozia ( VIN ) rozpoczynających
się od numeru: TMBEFF613WX600000 , TMBEFF614WX600000,
L. Wygląd pojazdu:
--
Ł. Info rmacje o pojeździe:
Położenie wybitego
numeru nadwozia:
Numer identyfikacyjny pojazdu
(VIN), stanowi numer nadwozia
(podwozia), składa się z 17
znaków i znajduje się na prawym
przednim wzmocnieniu w
komorze silnika po prawej
stronie.
2
Położenie numeru silnika:
Numer silnika znajduje się na
kadłubie silnika po prawej
stronie, w okolicy styku głowicy z
kadłubem.
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
wrzesień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
1
280469041.035.png 280469041.036.png 280469041.037.png 280469041.038.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0014
Ark. 2
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: SKODA FELICJA LX 1.3
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
3
Położenie tabliczki
znamionowej:
Tabliczka znamionowa znajduje
się na górnej poprzeczce
wzmocnienia czołowego.
4
Zasady rozpoznawania
(modelu roku):
Sposób kodowania wg systemu
VIN. Symbol znajdujący się na 10
miejscu oznacza model roku.
--
5
Masa własna:
[kg]
935 - 985
975 - 1025 *
6
Dopuszczalna masa
całkowita (administracyjna
w kraju):
[kg]
1420
1460 *
7
Ilość osi:
[szt]
2
8
Ilość kół:
[szt]
2+2
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
wrzesień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280469041.001.png 280469041.002.png 280469041.003.png 280469041.004.png 280469041.005.png 280469041.006.png 280469041.007.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0014
Ark. 3
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: SKODA FELICJA LX 1.3
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
9
Rozkład
dopuszczaln
ej masy
całkowitej
(nacisku
całkowitego)
na osie
[kg]
770
1:
[kN]
7.70
[kg]
800
2:
[kN]
8.00
10 Dopuszczal
na masa
całkowita
przyczepy
z
hamulcem:
[kg]
900
Dla pojazdu wyposażonego
w ABS, DMC przyczepy bez
hamulca wynosi 350 kg.
bez
hamulca:
[kg]
400
11 Największa
liczba
miejsc
do
siedzenia:
[szt]
5
--
12 Nominalny rozmiar opon:
[mm/cal]
165/70 R 13-79T
13 Dopuszczalne rozmiary
opon:
[mm/cal]
175/65 R 13-80T
175/60 R 13-76T
175/60 R14-78T
14
Ciśnienie
w kołach
przednich
obciążenie do 3
osób:
[MPa]
0.20
Dotyczy nominalnego
rozmiaru opon.
Informacja dotycząca
ciśnienia w kołach znajduje
się na klapce wlewu paliwa.
obciążenie
max.:
[MPa]
0.22
Ciśnienie
w kołach
tylnych
obciążenie do 3
osób:
[MPa]
0.20
obciążenie
max.:
[MPa]
0.26
15 Prędkość maksymalna:
[km/h]
162
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
wrzesień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280469041.008.png 280469041.009.png 280469041.010.png 280469041.011.png 280469041.012.png 280469041.013.png 280469041.014.png 280469041.015.png 280469041.016.png 280469041.017.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0014
Ark. 4
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: SKODA FELICJA LX 1.3
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
16 Nominalna wartość
ustawienia świateł mijania
w płaszczyźnie pionowej:
[cm/10m]
12
[%]
1.2
17 Nominalna wartość
ustawienia świateł
drogowych w płaszczyźnie
pionowej (tylko dla
układów cztero-
reflektorowych):
Układ jednoreflektorowy.
[cm/10m]
---------------------
[%]
---------------------
18 Nominalna wartość
ustawienia świateł
przeciwmgłowych
przednich w płaszczyźnie
pionowej (tyko dla
pojazdów fabrycznie
wyposażonych w światła
przeciwmgłowe):
[cm/10m]
22
[%]
2.2
--
19 Maksymalna zmiana
ustawienia świateł w
wyniku działania korektora
świateł mijania:
Brak danych producenta.
[cm/10m]
ok. 20
[%]
ok. 20
20 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca
roboczego:
[kN]
7.10
7.30 *
21 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca
postojowego:
[kN]
2.27
2.34 *
22 Rozwiązanie
konstrukcyjne
(homologowane) hamulca
awaryjnego:
Hamulec awaryjny stanowi każdy z obwodów hamulca roboczego.
23 Rozwiązanie
konstrukcyjne
(homologowane) hamulca
postojowego:
Hamulec jest uruchamiany mechanicznie dźwignią zamontowaną w podłodze,
która za pośrednictwem linki działa na koła osi tylnej.
24 Przełożenie korektora
hamowania:
Przełożenie korektora hamowania wynosi proporcjonalnie przód/tył 8/4.5 , dla
Wersji COMBI wynosi proporcjonalnie przód/tył 8/5.2s
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
wrzesień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280469041.018.png 280469041.019.png 280469041.020.png 280469041.021.png 280469041.022.png 280469041.023.png 280469041.024.png 280469041.025.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0014
Ark. 5
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: SKODA FELICJA LX 1.3
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
25 Największy dopuszczalny
ruch jałowy koła
kierownicy:
Brak danych producenta.
[ o ]
6 o
26 Rozstaw
kół
przednich:
[mm]
1412 - 1424
Zależy od zagłębienia
powierzchni przylegania
tarczy do piasty.
tylnych:
[mm]
1372 - 1384
27 Zbieżność kół przednich:
[mm]
1 ± 1
Wielkość regul.
Warunki pomiaru:
Pojazd nieobciążony (pełny
zbiornik paliwa)
[ o ]
0 o 10' ± 10'
28 Kąt pochylenia kół
przednich:
[ o ]
-0 o 30' ± 30'
Do 09.1994 wynosił:
- 0 o 20' ± 30'. Wielkość
nieregul..
29 Kąt wyprzedzenia osi
sworznia zwrotnicy:
[ o ]
1 o 20' ± 45'
Do 09.1994 wynosił:
1 o 30' ± 45'. Wielkość
nieregul.
30 Kąt pochylenia osi
sworznia zwrotnicy:
[ o ]
11 o 45' ± 45
Do 09.1994 wynosił:
12 o 20' ± 45'. Wielkość
nieregul.
31 Zbieżność kół tylnych:
Wielkość nieregul.
[mm]
1.20 ± 1.40
--
[ o ]
0 o 10' ± 15'
32 Kąt pochylenia kół tylnych:
Wielkość nieregul.
[ o ]
-1 o 24' ± 30'
33
Dopuszczalna
nieśladowość kół:
[mm]
28
lub tzw. offset:
[ o ]
0 o 39'
34
Dopuszczalna
nierównoległość osi:
[mm]
19
lub tzw. setback:
[ o ]
0 o 45'
35 Skrętność
kół
przednich
koło
wewnętrzne:
[ o ]
32 o 48'
koło
zewnętrzne:
[ o ]
28 o 48'
36 Parametr
minimalnej
sprawności
amortyzator
ów
przednich:
[%]
30
Dla urządzeń
przeprowadzających
pomiar metodą EUSAMA.
tylnych:
[%]
20
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
wrzesień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280469041.026.png 280469041.027.png 280469041.028.png 280469041.029.png 280469041.030.png 280469041.031.png 280469041.032.png 280469041.033.png 280469041.034.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin