T. Kopczynski.pdf
(
1045 KB
)
Pobierz
A-PDF Split DEMO : Purchase from www.A-PDF.com to remove the watermark
Prawne, ekonomiczne
i Polityczne asPekty
funkcjonowania mediów
i kreowania ich zawartości
pod redakcją Patrycji Dudek
Seria: Nauka o komunikowaniu
Redaktor serii
: Bogusława Dobek-Ostrowska
Rada serii
: Piotr Francuz, Tomasz Goban-Klas, Andrzej Gwóźdź, Karol Jakubowicz, Kazimierz
Krzysztofek, Joanna Marszałek-Kawa, Stanisław Michalczyk, Jerzy Mikułowski-Pomorski, Jerzy
Olędzki, Jacek Sobczak, Kazimierz Wolny-Zmorzyński
Recenzenci:
prof. dr hab. Jerzy Jaskiernia, dr hab. Robert Wiszniowski
Redaktor:
Justyna Brylewska
Redaktor techniczny:
Heskom
Projekt okładki:
...
Korekta:
...
© Copyright by Wydawnictwo Adam Marszałek
Toruń 2009
ISBN 978-83-
Wydawnictwo prowadzi sprzedaż wysyłkową:
tel./fax 056 648 50 70; marketing@marszalek.com.pl
WydaWnictWo adam marszałek
ul. Lubicka 44, 87-100 Toruń, tel./fax 056 660 81 60,
e-mail: info@marszalek.com.pl, www.marszalek.com.pl
Drukarnia nr 1
, ul. Rydygiera 12a, 87-100 Toruń, tel. 056 659 98 96
SPiS treści
Prawne, ekonomiczne i Polityczne asPekty
funkcjonowania meDiów i kreowania ich zawartości
WSTÊP .................................................................................................................................................... 7
część i
asPekty Prawne
Ryszard Chruściak
Polityka medialna jako kompetencja organów pañstwa ............................................................................. 13
Jacek Sobczak
Fetysz wolnoœci prasy ............................................................................................................................. 27
Lucyna Szot
S³u¿ba spo£eczeñstwu, pañstwu czy w³aœcicielowi .................................................................................... 49
Joanna Bukowska
Czeœæ cz³owieka jako kategoria prawna ................................................................................................... 75
Joanna Taczkowska
Funkcje i zadania autoryzacji wypowiedzi ................................................................................................ 95
Katarzyna Skubisz-Kępka
Przymusowa publikacja wyroków w œrodkach spo³ecznego przekazu .......................................................... 115
Ksenia Kakareko
Prawne uregulowania funkcjonowania telewizji na Bia³orusi .................................................................... 129
Spis treœci
część ii
asPekty ekonomiczne
Bogusław Nierenberg
Zarz¹dzanie mediami – deiniowanie pojêæ ............................................................................................ 149
Jan Beliczyński
Rozwój organizacji radiowej w warunkach konwergencji medialnej ........................................................... 165
Robert Dziemba
Abonament a realizacja misji publicznej. Finansowanie mediów publicznych w procesie politycznego klinczu ... 195
Tomasz Kopczyński
Produkt przedsiêbiorstwa medialnego – istota i implikacje w zakresie zarz¹dzania ..................................... 215
Katarzyna Drogowska
Zarz¹dzanie treœci¹ newsa a typ kreowanej wspólnoty – analiza noworocznych serwisów w TVN24 ............ 233
część iii
asPekty Polityczne
Piotr Pawełczyk
Osobowoœæ jako Ÿród£o w³adzy w warunkach demokracji masowej ........................................................... 251
Mirosław Karwat
Manipulacyjne formy komunikacji politycznej ......................................................................................... 267
Alicja Jaskiernia
Propaganda jako czynnik oddzia³uj¹cy na wyborczy proces decyzyjny i legitymizacjê w³adzy ..................... 295
Łukasz Wojtkowski
Media masowe w procesie mediatyzacji polityki ..................................................................................... 313
Aleksandra Seklecka
Polityka medialna rz¹du Donalda Tuska ................................................................................................. 329
Łukasz Bartosik
Tabloidyzacja sposobu przedstawiania polityki i polityków w dzienniku „Fakt” .......................................... 353
Spis treœci
Dorota Żuchowska-Skiba, Maria Stojkow
Karnawalizacja polityki. Œmiech jako narzêdzie kontroli i krytyki w³adzy w mediach .................................. 371
Wojciech Peszyński
Amerykanizacja dyskursu wyborczego na przyk³adzie polskich kampanii parlamentarnych 2001–2007 ...... 391
Agnieszka Kampka
Rytualne nie popieram – strategie komunikacyjne pos³ów opozycji .......................................................... 409
Barbara Brodzińska-Mirowska
Jak skutecznie utrzymaæ wyborcê? Marketing miêdzywyborczy jako przejaw profesjonalizacji komunikowania
politycznego ........................................................................................................................................ 429
Marek Sokołowski
Miêdzy skandalem a spektaklem. Media wobec olsztyñskiej „seksafery”. Studium przypadku .................... 447
Agnieszka Łukasik-Turecka
Kategorie treœciowe w publikacjach dotycz¹cych prezydenckiej kampanii wyborczej z 2005 roku.
Analiza dzienników: „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” .................................................................... 467
SUMMARY ........................................................................................................................................... 481
Plik z chomika:
weezz
Inne pliki z tego folderu:
A. Kostur, M. Otręba - Podstawy rachunkowość - zbiór ćwiczeń.pdf
(35770 KB)
S. Sojak - Rachunkowość zarządcza.pdf
(31565 KB)
Sprawozdawczość finansowa - zbiór zadań - Głębocka, Kumor, Poniatowska, Strojek.pdf
(3951 KB)
Dynus, Kołosowska - Analiza finansowa przedsiębiorstwa.zip
(166414 KB)
Księgowanie zdarzeń gospodarczych.30 porad ekspertów.pdf
(2129 KB)
Inne foldery tego chomika:
Pliki dostępne do 08.07.2024
Angielski
Audiobook
Audiobook dla dzieci
Bajki
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin