Quiz - Czy sabotujesz swoj biznes.pdf

(143 KB) Pobierz
587881802 UNPDF
Piotr Majewski, redaktor CzasNaE-Biznes , przedstawia:
krótki
QUIZ:
Czy sabotujesz swój biznes?
Witam,
Przygotowałem dla czytelników CzasNaE-Biznes krótki QUIZ, który pokaże Ci czy i w
jakim stopniu sabotujesz swój biznes. Quiz składa się z kilku pytań o wydawałoby się
drobne, ale KLUCZOWE kwestie w marketingu internetowym .
Każde z tych kilku pytań dotyczy kwestii, której znajomość może podnieść skuteczność
działań marketingowych nawet o 100%. Czy to dużo? Przypomij sobie, jaką masz roczną
sprzedaż. Pomnoż to przez 2. Taki efekt może dać zmiana nawet 1 elementu e-biznesu z
sabotującego na wspomagający.
Wyobraź sobie, że wydajesz 10 000 zł na e-mailing. Znając poprawne metody
przeprowadzenia takiej kampanii podnosisz jej skuteczność o 90%. Czy to dużo? Te 90%
może zadecydować o tym czy zarobiłeś, czy straciłeś.
Jeśli uważasz, że od technik marketingu ważniejsza jest strategia... masz rację. Tylko ile
warta jest doskonała strategia, jeśli błędne techniki marketingowe podwajają jej koszty na
każdym kroku?
Bagatelizowanie tak podstawowych kwestii jest główną przyczyną nierentowności lub
niskiej rentowności wielu biznesów internetowych. Jak to możliwe? Wiele działań
marketingowych pozwala ledwo wyjść na zero. Zwiększenie skuteczności tych działań o
kilkadziesiąt procent to jest moment, w którym osiągamy zysk. Więcej w sekcji:
Dźwignia Marketingowa ” załączonym na końcu tego raportu.
Spróbuj odpowiedzieć prawidłowo na wszystkie pytania. Potem sprawdź, jaka jest
prawidłowa odpowiedź.
Pozdrawiam,
P.S. Jeśli masz wykupiony dostęp do artykułów z CzasNaE-Biznes, nie powinieneś mieć
problemów z QUIZEM.
587881802.001.png
1. E-mail, którego celem jest sprzedaż, powinien być?
a) bardzo krótki (kilka zdań budujących czystą ciekawość)
b) krótki (około 1-2 ekranów, budujący ciekawość wśród odpowiedniej grupy
docelowej)
c) długi (więcej niż 2 ekrany, prezedstawiający ofertę w pełni)
2. Oferta sprzedażowa na stronie www powinna być?
a) bardzo krótka (kilka zdań przedstawiających podstawowe funkcje i ideę
produktu)
b) krótka (około 1-2 stron tekstu zawierających dokładne informacje o produkcie i
argumenty emocjonalne)
c) długa (więcej niż 2 strony, prezedstawiający ofertę w pełni z każdego istotnego
punktu widzenia)
3. Cenę niemasowego produktu najlepiej podać?
a) konkretnie na stronie
b) enigmatycznie na stronie (porównując ją do innych, typowych wydatków klienta)
c) w formularzu zamówienia
4. Po jakim czasie znane są wiarygodne wyniki e-mailingu (zareagowało
ponad 50% odbiorców)?
a) 12h
b) 24h
c) 48h
5. Ile powinien trwać test 2 różnych, sprzedażowych ofert na stronie
www?
a) 2 tygodnie
b) do 20 wykonanych akcji na każdą wersję
c) nie ma jednej odpowiedzi
6. Tekst e-maila promującego konkurs powinien być?
a) konkretny (podający wartości nagród, czas trwania, warunki itd.)
b) emocjonalny (niekonkretny, skupiający się na czystych emocjach)
c) odpowiedzi a i b są prawidłowe
7. Na jakiej podstawie określić skuteczność e-maila?
a) na podstawie procentu osób, które otworzą e-mail (open rate)
b) na podstawie procentu osób, które klikną w link w mailu (CTR)
c) na podstawie procentu osób, które pod wpływem danego maila wykonają
zakładaną akcję (CR)
1. E-mail, którego celem jest sprzedaż, powinien być?
Odpowiedź znajdziesz tutaj .
2. Oferta sprzedażowa na stronie www powinna być?
Odpowiedź znajdziesz tutaj .
3. Cenę niemasowego produktu najlepiej podać?
Odpowiedź znajdziesz tutaj .
4. Po jakim czasie znane są wiarygodne wyniki e-mailingu (zareagowało
ponad 50% odbiorców)?
Odpowiedź znajdziesz tutaj .
5. Ile powinien trwać test 2 różnych, sprzedażowych ofert na stronie
www?
Odpowiedź znajdziesz tutaj .
6. Tekst e-maila promującego konkurs powinien być?
Odpowiedź znajdziesz tutaj .
7. Na jakiej podstawie określić skuteczność e-maila?
Odpowiedź znajdziesz tutaj .
“Powiem jasno. Jeśli Twój biznes zarabia więcej niż 500 zł miesięcznie
(dokładnie tak, 500 zł), inwestycja w roczny abonament CzasNaE-Biznes
zwróci Ci się jeszcze w pierwszym miesiącu... o ile zastosujesz proponowane
rozwiązania. Jestem tego tak pewien, że daję wszystkim abonentom
30 dni gwarancji satysfakcji albo zwrot pieniędzy .”
587881802.002.png 587881802.003.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin