ANKIETA
JAK OCENIA PAN(I) PRZYGOTOWANIE DZIECKA
.................................................................
Imię i nazwisko dziecka.
ABSOLWENTA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR …… w ……. DO PODJĘCIA NAUKI W SZKOLE.
I. SPRAWNOŚĆ UMYSŁOWA
1. Czy uczeń potrafi dokonać analizy/syntezy wzrokowo- słuchowej łatwych i prostych wyrazów?
a) tak – 2 pkt.
b) nie – 0 pkt.
2. Czy uczeń kojarzy głoski z odpowiednimi literami, tj. czy zna litery drukowane i pisane, wielkie i małe?
b) myli – 1 pkt.
c) nie – 0 pkt.
3. Czy uczeń czyta :
a) nie czyta – 0 pkt.
b) głoskując – 1 pkt.
c) sylabami – 2 pkt.
c) wyrazami – 3 pkt.
Jak uczeń czyta
- z przygotowaniem? - 1 pkt.
- bez przygotowania ? – 2 pkt.
4. Czy uczeń zna cyfry oznaczające liczby od 0 do 10?
a) zna – 2 pkt.
c) nie zna – 0 pkt.
5. Czy uczeń rozumie i stosuje znaki: , , = , +, - ?
6. Czy uczeń rozpoznaje i nazywa podstawowe figury geometryczne?
7. Czy uczeń zna dni tygodnia, pory roku i nazwę aktualnego miesiąca?
8. Czy uczeń jest aktywny na lekcji?
a) bardzo – 2 pkt.
b) średnio – 1 pkt.
9. Jak uczeń się wypowiada? Jak ocenia Pan(i) słownik i poprawność wypowiedzi ucznia?
a) bardzo dobrze – 3 pkt.
b) średnio – 2 pkt.
c) słabo – 1 pkt.
d) nie wypowiada się – 0 pkt.
Czy występują u niego wady wymowy? ...............................................................................
................................................................................................................................................
10. Jak ocenia Pan(i) rozumowanie dziecka, np. rozumienie poleceń, układanie historyjek, dostrzeganie różnic i podobieństw, kojarzenie obrazków pasujących do siebie, dostrzeganie pojęć nadrzędnych i podrzędnych?
a) dobrze – 2 pkt.
c) nie rozumie – 0 pkt.
II. SPRAWNOŚĆ RUCHOWA I MANUALNA
1. Jak ocenia Pan(i) sprawność ruchową dziecka?
b) dobrze – 2 pkt.
d) bardzo słabo – 0 pkt.
2. Jak ocenia Pan(i) sprawność manualną na zajęciach artystycznych, technicznych,
Przy pisaniu?
a) estetyka - 0 pkt, 1 pkt. 2 pkt. 3 pkt.
b) tempo pracy manualnej - 0 pkt, 1 pkt. 2 pkt. 3 pkt.
c) doprowadzanie pracy do końca - 0 pkt, 1 pkt. 2 pkt. 3 pkt.
d) samodzielność w wykonywaniu prac, np. plastycznych, samoobsługowych
0 pkt, 1 pkt. 2 pkt. 3 pkt.
III. ROZWÓJ EMOCJONALNY DZIECKA
1. Jak uczeń zaadaptował się w klasie?
2. Czy przestrzega regulaminu?
b) czasami – 1 pkt.
3. Czy potrafi skupić uwagę na lekcji?
4. Inne uwagi ....................................................................................................................
Maksymalna ilość punktów - 48
Dziękujemy za wypełnienie ankiety!
razem
moniit33