zawod-telemarketer.pdf
(
533 KB
)
Pobierz
647742140 UNPDF
© Copyright for Polish edition by Magdalena Myczko &
ZloteMysli.pl
Data: 05.03.2008
DARMOWA PUBLIKACJA DOSTARCZONA PRZEZ:
Złote Myśli Sp z o.o.
Tytuł: Zawód — telemarketer
Autor: Magdalena Myczko
Korekta: Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Popis-Witkowska
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
Dystrybucja w Internecie, za zgodą Autora
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
.
..............................................................................................4
POTĘGA SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON
.
..........................................9
CO MOŻESZ OSIĄGNĄĆ, ZAJMUJĄC
SIĘ
TELEMARKETINGIEM
..............................................16
Efektywnie zarządzaj swoim czasem
.
................................................................18
Ćwiczenie
.
......................................................................................................19
ZARABIAJ JAKO TELEMARKETER
.
................................................22
JAKA JEST TWOJA POSTAWA?
.
.....................................................25
ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI
.
......................................................29
BONUS
.
............................................................................................45
Strategia 1: Ubieraj
informacji
.
......................................................45
Strategia 2: Planuj liczbę rozmów
.
....................................................................45
Strategia 3: Zarządzanie swoim czasem
.
..........................................................46
Strategia 4: Zbuduj
profesjonalista
.............................................47
Strategia 5: Postaw przed sobą lustro
.
..............................................................47
Strategia 6: Udoskonalaj scenariusz rozmowy
.
................................................47
Strategia 7: Nagroda
.
.........................................................................................48
Strategia 8: Nie bierz wszystkiego do serca
.
.....................................................48
Strategia 9: Naucz
klientów
...............................................48
Strategia 10: Finalizowanie transakcji
.
.............................................................49
Strategia 11: Nigdy nie zapominaj o klientach,
.
...............................................49
Strategia 12: Wyznacz
swoich
klientów
.......................................49
Strategia 13: Pisz czytelne notatki
.
...................................................................50
Strategia 14: Żywa przeszkoda
.
.........................................................................50
Strategia 15: Poczta głosowa
.
............................................................................50
Strategia 16: Internet i Ty
.
.................................................................................51
ZAKOŃCZENIE
.
...............................................................................52
JESZCZE JEDEN BONUS
.
................................................................54
czas
poświęcony
na
rozmowy
...13
Identyfikacja klientów
.
......................................................................................14
Bądź przekonujący w
przekazywaniu
się
jak
listę
potencjalnych
się
słuchać
ZAWÓD — TELEMARKETER —
Magdalena Myczko
Wstęp
●
str. 4
Wstęp
Piszę tę publikację w autobusie, jadąc na kolejne szkolenie dotyczące
poznania produktu, aby mieć świadomość i wiedzę, co będę sprzeda-
wała przez telefon. Swoją przygodę z telemarketingiem rozpoczęłam
w sierpniu 2006 roku, nie mając żadnego pojęcia o tym zajęciu. Fir-
ma nie zapewniała nam, telemarketerom, szkoleń. Rzuciła nas na
głębokie wody. Tak po prostu. I albo się utrzymasz, albo utoniesz.
Nie umiesz pływać — utoniesz. Umiesz pływać — dopłyniesz do celu.
Ale jest jeszcze jedno rozwiązanie. Co zrobić, jeśli nie umiesz pływać,
a jednak chcesz dopłynąć do celu?
Wsiadasz do łodzi i wiosłujesz :) Dokładnie tak zrobiłam. Moją łodzią
ratunkową okazał się Dariusz Skraskowski i jego książka „Hipnotycz-
ny telemarketing”. Zainwestowałam w wiedzę zawartą w owej publi-
kacji i po miesiącu zauważyłam i poczułam finansowo rezultat
sprzedaży zwiększonej o równe 73%. Niesamowita skuteczność w tak
krótkim czasie. Jako bonus otrzymałam kurs mailowy „Hipnotyczny
Telemarketing”, a także 5 mailowych podpowiedzi, jak jeszcze bar-
dziej udoskonalić się w tej branży.
Opłacało się. Naprawdę się opłacało.
O czym będzie ta publikacja? Jeżeli jesteś telemarketerem, to będzie
właśnie o Tobie, o tym, jak wspaniałą przyszłość kreuje dla Ciebie
ten zawód. Jeżeli jeszcze nie jesteś telemarketerem, jednak myślisz
o tym zajęciu, to odkryję przed Tobą potęgę tego zawodu, jak
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Magdalena Myczko
ZAWÓD — TELEMARKETER —
Magdalena Myczko
Wstęp
●
str. 5
również wskażę Ci niezbędne umiejętności potrzebne do zajmowania
się telemarketingiem.
Dlaczego tak bardzo chwalę sobie ten zawód, mimo że mam wykszta-
łcenie ekonomiczne? W telemarketing zaangażowała mnie i wprowa-
dziła w tajniki tego zawodu moja koleżanka z pracy, Iwona. Pokazała
mi, jak to fajnie jest siedzieć w domu przed komputerem, ze słu-
chawkami na uszach, mikrofonem przy ustach, i gadać. Bo telemar-
keter zarabia na gadaniu :) Skutecznym gadaniu.
Telemarketing pozwoli Ci na większą swobodę w komunikacji zawo-
dowej, jak też prywatnej. Będziesz potrafić porozmawiać z każdym,
kogo spotkasz, z każdym, do kogo zadzwonisz, z każdym, kto za-
dzwoni do Ciebie. W nawyk wejdzie Ci zadawanie odpowiednich py-
tań, aby za darmo uzyskać informacje, za które najczęściej się płaci.
I to jest fajne. Dlatego też zdecydowałam się otworzyć własną firmę,
której główną działalnością jest telemarketing.
Obecnie współpracuję z firmą Contexo ze Szczecina. Nadmieniam, że
mieszkam na Podkarpaciu i pomimo że województwo zachod-
niopomorskie jest na drugim końcu Polski — to właśnie telemarke-
ting połączył nas i sprawił, że możemy działać, będąc w każdym miej-
scu na kuli ziemskiej. Mam również świetny kontakt z Firmą Usłu-
gowo-Handlową „PRIM”, także z zachodniopomorskiego, dokładniej
z Darłowa. I to też jest fajne. Właściciel firmy — i jednocześnie mój
przyjaciel — przekonał mnie do inwestowania, zabezpieczenia siebie
i mojej rodziny na całe życie. Więcej o tym możesz przeczytać tutaj:
http://sukces-finansowy.blogspot.com/
.
Drogi przyszły i obecny telemarketerze, teraz pragnę wprowadzić Cię
w świat, który możliwe, że stanie się również Twoją pasją. Pasją roz-
mów, kontaktów z ludźmi, bo przecież komunikacja, która umożliwia
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Magdalena Myczko
Plik z chomika:
tomasz1716
Inne pliki z tego folderu:
Rower eletryczny instrukcja sterowanie LCD3.en.pl.pdf
(2386 KB)
rower eletryczny sterownik.jpg
(162 KB)
Rower elektryczny sterowanie.docx
(181 KB)
Rower elektryczny sterowanie.pdf
(120 KB)
Przepisy na Chleb.pdf
(134 KB)
Inne foldery tego chomika:
Afirmacje - kompletna
audiobook
Cetan R do Diesla - karta charakterystyki produktu
Cetan R dodatek do Oleju Napędowego
Dodaki do żwywnośći E = Chroń Swoje Dziecko
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin