Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości.pdf

(4274 KB) Pobierz
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości
IDŹ DO:
SIŁA SEKRETU.
PRAKTYCZNY PORADNIK
PROGRAMOWANIA
PRZYSZŁOŚCI
Spis treści
Przykładowy rozdział
KATALOG KSIĄŻEK:
Katalog online
Zamów drukowany
katalog
Autor: Andrzej Batko
ISBN: 978-83-246-2606-9
Format: A5, stron: 120
Oprawa: twarda
CENNIK I INFORMACJE:
Zamów informacje
o nowościach
Zamów cennik
Sekret tkwi w Tobie
• Jak w końcu zdobyć to, o czym marzysz?
• Czym różni się „marzenie” o czymœ od „przyciągania” tego do siebie?
• Co powinieneœ wiedzieć o przyciąganiu, a nie znajdziesz tego w „Sekrecie”?
• Co inaczej robią ci, którzy przekuwają swoje marzenia w rzeczywistoœć?
• Czym się różni Twój SPOSÓB realizowania marzeń od tego, JAK oni to robią?
• Jak brzmi przepis na zmianę marzenia w rzeczywistoœć?
• Dlaczego jednych ludzi marzenia motywują, a innych wpędzają w depresję?
• Jak zaprogramować własną przyszłoœć?
Jesteœ tym, o czym myœlisz!
Twoim œwiatem rządzi kilka praw. W szkole musiałeœ wykuć na pamięć prawa fizyki,
wychowanie narzuciło Ci wewnętrzny imperatyw, a państwo, w którym mieszkasz,
okreœla zasady zachowania się w społeczeństwie. Jednak czy poznałeœ prawo
odpowiadające za to, by Twoje życie nie przypominało łupiny orzecha dryfującego
bezwładnie na fali oceanu? Czy wiesz już, czym jest prawo przyciągania? Dowiedz się,
jak je skutecznie stosować!
Prawo przyciągania mówi o potężnej sile — sile Twoich myœli. To one odpowiedzialne
są za to, co do siebie przyciągasz, i za to, co Cię w życiu spotyka. I bez względu
na to, jak bardzo kontrowersyjne Ci się to wydaje, nie możesz zignorować możliwoœci
zgłębienia tego, co kieruje Twoim życiem. A cały sekret tkwi właœnie w Twoim umyœle!
Być może czytałeœ już książki uczące osiągania celów, realizowania pragnień oraz
wpływania na swoją przyszłoœć. Może nawet widziałeœ film „Sekret” i otaczasz się
ludźmi, z którymi dyskutujesz na temat prawa przyciągania. Jednak spełnianie marzeń
w okreœlonym miejscu na Ziemi — na przykład w Polsce — ma dodatkowo swój
własny, specyficzny wymiar. Od Amerykanów różni nas mentalnoœć, sposób myœlenia
i otoczenie.
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowość
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230 98 63
redakcja: redakcjawww@onepress.pl
informacje: o księgarni onepress.pl
268792496.006.png 268792496.007.png
S I Ł A
Spis treści
Wstęp .................................................................................................................................................. 9
Dla kogo przeznaczona jest ta książka ................................................................... 14
Na następnych kilku stronach przyznam Ci się do czegoś... ................ 18
Jak po raz pierwszy projektowałem swoją przyszłość ................................ 22
Twój nieświadomy autopilot, czyli termostat biedy i ubóstwa ........... 28
Pierwszym ustawieniem jest Twoje wyobrażenie otaczającej
Cię rzeczywistości .................................................................................................................. 36
KAPSUŁA PERCEPCJI .................................................................................................. 36
Kolejnym ustawieniem są Twoje przekonania na temat siebie,
swoich możliwości oraz otaczającej Cię rzeczywistości ........................... 40
JAK OSŁABIĆ OGRANICZAJĄCE PRZEKONANIE ................................................. 44
ZWĄTP W SWOJE OGRANICZENIE! TECHNIKA ZMIENIANIA
OGRANICZAJĄCEGO PRZEKONANIA ..................................................................... 45
Dlaczego nie wystarczy po prostu wyobrazić sobie tego,
czego pragniesz ......................................................................................................................... 50
Uważaj ............................................................................................................................................. 54
PLANUJ POZYTYWNIE ............................................................................................... 54
BĄDŹ DOSŁOWNY ...................................................................................................... 56
WYBIERZ SIĘ W PRZYSZŁOŚĆ I OPISZ SWOJE OSIĄGNIĘCIA ......................... 56
W JAKIE RAMY ............................................................................................................. 57
Zacznij halucynować! .......................................................................................................... 62
268792496.008.png 268792496.009.png
P R A K T Y C Z N Y P O R A D N I K P R O G R A M O WA N I A P R Z Y S Z Ł O Ś C I
7
Dostrajanie pragnień do wartości ............................................................................. 66
TECHNIKA „DOSTRAJANIA WARTOŚCI”
DO PRAGNIEŃ, PLANÓW I CELÓW ........................................................................ 66
Time lines ..................................................................................................................................... 72
Imprint bogactwa i sukcesu ............................................................................................ 78
MENTOR ........................................................................................................................ 81
Programowanie przyszłości ............................................................................................ 86
PLANOWANIE „OD PRZYSZŁOŚCI DO TERAZ” .................................................... 87
„Zbieżność” ................................................................................................................................. 92
TECHNIKA USTAWIANIA ZBIEŻNOŚCI ................................................................. 93
Działaj! ............................................................................................................................................ 96
Kilka wskazówek na drogę ........................................................................................... 100
Historie opisujące doświadczenia z prawem przyciągania ................. 104
BUTERBROD .............................................................................................................. 105
HONG KONG, LAS VEGAS, TAD WITKOWICZ I 33… ................................... 108
CZY MOŻESZ SAM WYDAĆ I ROZREKLAMOWAĆ SWOJĄ KSIĄŻKĘ? .......... 110
Co jeszcze możesz zrobić? ............................................................................................ 116
KSIĄŻKI ....................................................................................................................... 116
MATERIAŁY AUDIO I WIDEO (CD I DVD) ...................................................... 118
INTERNET .................................................................................................................. 119
Skoro jesteś taki mądry, to czemu nie jesteś bogaty?
K U RT V O N N E G U T J R .
268792496.001.png
18 S I Ł A
Na następnych kilku stronach
przyznam Ci się do czegoś...
W I E R Z Ę W M A G I Ę I P R O W A D Z Ą C F I R M Ę , N A C O D Z I E Ń W S P O M A -
G A M S I Ę M A G I C Z N Y M I R Y T U A Ł A M I .
Jeszcze niedawno mocno się wahałem, czy ktokolwiek będzie zaintereso-
wany takimi „odjechanymi sprawami” w poważnym Świecie pieniądza.
Jednak w wielu rozmowach na szkoleniach, gdy prezentowałem, jak moż-
na używać technik hipnozy i autohipnozy do wspomagania swojej sku-
teczności w biznesie, moi rozmówcy okazywali zainteresowanie i zaczy-
nali eksperymentować z poznanymi technikami. Jednak moi przyjaciele
i partnerzy w tych duchowo-magicznych eksploracjach przypomnieli mi,
że 14 lat temu, gdy zaczynałem pisać o wpływie emocji i podświadomo-
ści na decyzje klientów w biznesie, początkowo spotykałem się z niedo-
wierzaniem ze strony handlowców. 10 lat temu zacząłem na szkoleniach
wprowadzać elementy hipnozy, do marketingu również. Wywoływało to
zaskoczenie. Przecież każdy wiedział i wierzył, że ludzie są racjonalni,
a hipnoza nie istnieje i jest zabroniona, nieetyczna lub szkodliwa :-). To
wszystko oraz informacje o zaskakujących rezultatach, jakie osiągaliśmy,
sprawiło, że postanowiłem udostępnić je Tobie, ale wyłącznie na Twoją
odpowiedzialność! Zresztą ta idea zaczyna się powoli przesączać do ogól-
nej świadomości dzięki i lmom takim jak Sekret i autorom takim jak na
przykład Joe Vitale.
Zacznij mówić o tym, kim chcesz się stać,
a przekonasz się, że Twoje słowa wkrótce staną się faktami.
J O E V I T A L E
268792496.002.png 268792496.003.png
P R A K T Y C Z N Y P O R A D N I K P R O G R A M O WA N I A P R Z Y S Z Ł O Ś C I
1
Rezultaty, które sam uzyskuję od ponad 20 lat, są zarówno zaskakujące,
jak i nie do końca zrozumiałe, ponieważ wychowany w rodzinie naukow-
ców nasiąkłem kultem racjonalnego myślenia i miałem zaszczepione
przekonanie, że jeśli czegoś się nie da wyjaśnić za pomocą istniejącej wie-
dzy, to zwyczajnie nie jest to prawdą. Dziś, kiedy nabrałem pokory wobec
własnej „wiedzy”, a raczej jej ograniczeń, wierzę, że istnieją mechanizmy,
których nie rozumiem, a które mimo wszystko działają. To, czy ja rozu-
miem (lub nie rozumiem), jak dany „mechanizm” działa, nie ma wpływu
na jego działanie. W końcu piszę te słowa na komputerze, a nie mam
pojęcia, jak on działa!
Czytelnicy kojarzą mnie głównie z takimi tematami jak psychologia ma-
nipulacji, wywieranie wpływu, perswazja, marketing, sprzedaż, biznes
i NLP w kontekście robienia pieniędzy. I jest to prawidłowe skojarzenie,
ponieważ od lat zajmuję się szkoleniem i doradzaniem irmom, handlow-
com i przedsiębiorcom w wyżej wymienionych zagadnieniach. Jestem
również autorem bardzo popularnej książki na ten temat: Sztuka perswa-
zji, czyli język wpływu i manipulacji .
Większość ludzi mocno wierzy, że takie rzeczy jak manipulacja, wywiera-
nie wpływu, perswazja, marketing, sprzedaż, biznes i NLP w kontekście
robienia pieniędzy stoją w opozycji do praktyk duchowych, magii i wia-
ry. Jednym z celów tej książki jest pokazanie, że te pozorne sprzeczno-
ści mogą wspólnie pracować, wzajemnie się wspomagając. Ba, jedne bez
drugich zwyczajnie utrudniają osiągnięcie naprawdę spektakularnych
sukcesów, pozostawiając je przypadkowi.
268792496.004.png 268792496.005.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin