bibliografia.pdf

(61 KB) Pobierz
71333038 UNPDF
Zakoñczenie szkolenia Sesja 20
BIBLIOGRAFIA I LITERATURA DODATKOWA:
Aleksyn T. (1998) System ocen, rozwoju zawodowego i awansów. Miêdzynarodowa Szko³a Mened¿e-
rów, Warszawa.
Bañka, A. (1995) Zawodoznawstwo, doradztwo zawodowe, porednictwo pracy. Psychologiczne metody
i strategie pomocy bezrobotnym. Print B, Poznañ.
Biela, A. (1990) Stres w pracy zawodowej. Wybrane zagadnienia. Redakcja Wydawnictw KUL, Lublin.
Bettger F. (1993) Jak przetrwaæ i odnieæ sukces w biznesie. Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa.
Brocker S. (2003) Pokonaæ stres ¯ycie na luzie. Wydawnictwo Lekarskie PZWL, Warszawa.
Birkenbihl V. F. (1996) Trening sukcesu. Æwiczenie w³asnego umys³u.Wydawnictwo ASTRUM,
Wroc³aw.
Bolles R.N. (1993) : Spadochron. Praktyczny podrêcznik dla osób planuj¹cych karierê, szukaj¹cych
pracy i zmieniaj¹cych zawód. FISE, Warszawa.
Bramley P. (2001) Ocena efektywnoci szkoleñ. Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
Butkiewicz M. (red) (1995), Model polskich standardów kwalifikacyjnych. Instytut Technologii Eksplo-
atacji i Edukacja i Praca,Warszawa.
Chapman E. N. (1995) Postawa ¿yciowa twoj¹ najcenniejsz¹ wartoci¹. Studio EMKA, Warszawa.
Cialdini, B., R. (2001) Wywieranie wp³ywu na ludzi. Teoria i praktyka. Gdañskie Wydawnictwo Psycho-
logiczne, Gdañsk.
Cooper C. L., Payne R. (red.) (1987) Stres w pracy. PWN, Warszawa.
Czapiñski J. (1994) Psychologia szczêcia.Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Warszawa.
Czerwiñska-Jasiewicz M. (1991) Psychologiczne problemy wyboru zawodu. Wydawnictwo Uniwersyte-
tu Warszawskiego, Warszawa.
Daszkowski J. (1988) Wp³yw pracy grupowej na wysi³ek w realizacji zadañ. Ossolineum, Wroc³aw.
Doliñski D. (1992) Orientacja defensywna. Wydawnictwo Instytutu Psychologii PAN, Warszawa.
Doliñski D., Szmajke A. (1994) Samoutrudnianie. Dobre i z³e strony rzucania k³ód pod w³asne nogi.
Pracownia Wydawnicza PTP, Olsztyn.
Dzienisz £., Sobieska J. (2003). Praca i sta¿e w Unii Europejskiej. Poradnik praktyczny. Studio EMKA,
Warszawa.
Ekman P., Davidson R. J. (red.) (1998). Natura emocji. Gdañskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdañsk.
Ferguson J. (1999) Aserywnoæ doskona³a wszystko, czego potrzebujesz, aby uda³o ci siê za pierwszym
razem. Dom Wydawniczy Rebis, Poznañ.
Gawrosz. M³odzie¿owe Vademecum Poszukiwania Pracy (2001). Fundacja Miêdzynarodowe Centrum
Kszta³cenia i Rozwoju Gospodarczego w Mielcu, Mielec.
Gilejko R., Towalski R. (2002) Partnerzy spo³eczni. Konflikty, kompromisy, kooperacja. Poltex, War-
szawa.
Girard J. (1995) Jak skutecznie sprzedawaæ siebie. Studio EMKA, Warszawa.
Program Klubu Pracy
589
71333038.002.png
Sesja 20 Zakoñczenie szkolenia
Gliszczyñska X. (1981) Motywacja do pracy. Ksi¹¿ka i Wiedza, Warszawa.
Gozdek-Michaelis K. (1996) Rozwiñ swój genialny umys³. Wydawnictwo J&BF, Warszawa.
Góralski A. (red.) (1978). Zadanie, metoda, rozwi¹zanie. Techniki twórczego mylenia. (zeszyt 2). Wy-
dawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa.
Góralski A. (1980) Twórcze rozwi¹zywanie zadañ. PWN, Warszawa.
Grudzewski W.M., Hejduk J.K. (red.) (2002) Przedsiêbiorstwo przysz³oci. Wizja strategiczna. Difin,
Warszawa.
Hall, E. T. (1978). Ukryty wymiar. PIW, Warszawa.
Hanke A., Madrosz-Wróblewska J. (1993) Paszport do wiata sukcesu. Real Press, Warszawa.
Hatch M.J. (2002) Teoria organizacji. PWN, Warszawa.
Here B. (1997). B¹d asertywny. Skuteczne sposoby komunikacji. Wydawnictwo Ravi, £ód.
Jachimska M. (1994) oprac. Grupa bawi siê i pracuje. UNUS, Wa³brzych.
Jamka B. (2001) Dobór zewnêtrzny i wewnêtrzny w firmie. Teoria i praktyka. Difin, Warszawa.
Katzenbach J.R., Smith D.K. (2001) Si³a zespo³ów. Wp³yw pracy zespo³owej na efektywnoæ organizacji.
Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
Kennedy M.M. (1982) Salary strategies). Rawson, Wade Publishers, Inc. N.Y.
King, Chapman (1989) Trening planowania karier. Inc, Nowy York.
Klonowicz T. (2001) Stres bezrobocia. Wydawnictwo Instytutu Psychologii PAN, Warszawa
Klonowicz T. (2002) Ucieczka do przesz³oci: bezrobocie i satysfakcja z ¿ycia. W Psychologia Jakoci
¯ycia, 1, 5378.
Kocowski T. (1991) Szkice z teorii twórczoci i motywacji, SAWW Poznañ.
Kofta M. (red.) (1993) Psychologia aktywnoci: zaanga¿owanie, sprawstwo, bezradnoæ. Nakom,
Poznañ.
Kofta M., Szustrowa T. (red.) (1991) Z³udzenia, które pozwalaj¹ ¿yæ. Wydawnictwo Naukowe PWN,
Warszawa.
Korporowicz L. (red.) (1997) Ewaluacja w Edukacji. Oficyna Naukowa, Warszawa.
Knapp M.L., Hall J.A. (2000) Komunikacja niewerbalna w interakcjach miêdzyludzkich. Wydawnictwo
ASTRUM, Wroc³aw.
Kwiatkowski S.M., Symela K. Standardy Kwalifikacji zawodowych. Teoria, metodologia, projekty. (2001)
Instytut Badañ Edukacyjnych, Warszawa
Leary M. (2000) Wywieranie wra¿enia na innych. O sztuce autoprezentacji. Gdañskie Wydawnictwo
Psychologiczne, Gdañsk
Lindenfield G. (1995) Asertywnoæ. Ravi, £ód.
Longenecker J.G., Moore C.W. (1987) Small Business Management, South-Western Publishing Co.,
Cincinnati, Ohio.
£ukaszewicz R. (1979) Wyznaczniki kszta³towania sukcesów zawodowych. Ossolineum, Wroc³aw.
590
Program Klubu Pracy
71333038.003.png 71333038.004.png
Zakoñczenie szkolenia Sesja 20
Madsen K.B. (1980) Wspó³czesne teorie motywacji. Naukoznawcza analiza porównawcza. PWN,
Warszawa.
Markowski M. (2002) ABC small businessu, MARCUS, £ód.
Maslow A.H. (1964) Teoria hierarchii potrzeb. W: Reykowski J. (red.) Problemy osobowoci i motywa-
cji w psychologii amerykañskiej, (s 135164). PWN, Warszawa.
Moja droga do pracy (2002) Biuro Polityki Gospodarczej i Rozwoju regionalnego Kielce.
Muriel S. (2002) Wspó³praca z trudnymi ludmi. Dom Wydawniczy REBIS, Poznañ.
Murphy J. (2000) Potêga podwiadomoci. wiat Ksi¹¿ki, Warszawa.
Nêcka E. (1989) Trening twórczoci. Podrêcznik metodyczny. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagielloñ-
skiego, Kraków.
Nêcka E. (1992) Trening twórczoci. PTP Pracownia Wydawnicza, Olsztyn.
Nêcka E. (1994) TROP, Twórcze Rozwi¹zywanie problemów. Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków.
Nowacki T.W. (red) (1986) S³ownik pedagogiki pracy. Wroc³aw.
OConnor J., Seymour J. (1998) NLP Szkolenie mened¿erów i trenerów, Gdañskie Wydawnictwo Psy-
chologiczne, Gdañsk.
Peale N.V. (1996) Sztuka twórczego ¿ycia. Oficyna Wydawnicza LOGOS, Warszawa.
Pease A. (1995) Jêzyk cia³a. Jak czytaæ myli ludzi z ich gestów. Gemini, Kraków.
Padzik K. (2002) Leksykon HRM. Podstawowe pojêcia z dziedziny zarz¹dzania zasobami ludzkimi.
C.H.Beck, Warszawa.
Penc J. (2001) Kreowanie zachowañ w organizacji. Konflikty i stresy pracownicze. Zmiany i rozwój
organizacji. Placet, Warszawa.
Penney P (2001) Intuicja. Jak s³uchaæ wskazówek wewnêtrznego g³osu. Wydawnictwo MEDIUM,
Czarnów.
Pomyka³a W. red. (1998) Encyklopedii biznesu Fundacja Innowacje, Warszawa.
Przewodnik po zawodach (1998), MPiPS-KUP, Warszawa
Puchalska J. (1996) Potêga osobowoci. ¯yj wród ludzi. wiat Ksi¹¿ki, Warszawa.
Rae L. (2002) Planowanie i projektowanie szkoleñ. Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
Ratajczak Z. (red.) (1995) Bezrobocie. Psychologiczne i spo³eczne koszty transformacji systemowej.
Wydawnictwo Uniwersytetu l¹skiego, Katowice.
Rees S., Graham R. S. (1993) B¹d sob¹. Trening asertywnoci. Ksi¹¿ka i Wiedza, Warszawa.
Reg G. red. (1996) ¯yj wród ludzi Potêga Osobowoci, wiat Ksi¹¿ki, Warszawa.
Reykowski J. (1970) Z zagadnieñ psychologii motywacji. PZWS, Warszawa.
Rocznik Statystyczny RP 2002, GUS, Warszawa 2002.
Rojewska J. oprac. (2000) Grupa bawi siê i pracuje. UNUS, Wa³brzych.
Rostowski T. (2002) Kompetencje jako jakoæ zarz¹dzania zasobami ludzkimi. W Jakoæ zasobów firmy.
Kultura, kompetencje, konkurencyjnoæ red. Sajkiewicz A. Wydawnictwo POLTEXT, Warszawa.
Program Klubu Pracy
591
71333038.005.png
Sesja 20 Zakoñczenie szkolenia
Rowland S.M. (2000) Niepewnoæ i zak³opotanie. O pokonywaniu niechcianych uczuæ. Gdañskie Wy-
dawnictwo Psychologiczne, Gdañsk.
Schneider-Corey M., Corey G. (1995) Grupy. Zasady i techniki grupowej pomocy psychologicznej.In-
stytut Psychologii Zdrowia PTP, Warszawa.
Schultz D., Schilts S.E. (2002) Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy. PWN, Warszawa.
Siemieñska R. (1996) Kobiety: nowe wyzwania Starcie przesz³oci z teraniejszoci¹. Instytut Socjolo-
gii, Warszawa.
Sierpiñska H. (1993) Podrêcznik dla liderów klubów aktywnego poszukiwania pracy. Fundacja Akcja
Demokratyczna, Warszawa.
Skar¿yñska K., Daab W. (1993) Opinie Polaków na temat bezrobocia. W Prace naukowe U, nr. 1387,
6882. Uniwersytet l¹ski, Katowice.
Spencer J. Jedna minuta dla samego siebie, Wyd. Medium, Warszawa Suchar M. (2002) Rekrutacja
i selekcja personelu. C.H.Bech, Warszawa. Szmajke A. (1996) Samoutrudnianie jako sposób autopre-
zentacji: Czy rzucanie k³ód pod w³asne nogi jest skuteczn¹ metod¹ wywierania korzystnego wra¿enia na
innych? Wydawnictwo Instytutu Psychologii PAN, Warszawa.
Szymañski W. (2001) Globalizacja. Wyzwania i zagro¿enia. Difin, Warszawa.
Tracy B., Scheelen F.M. (2002) Osobowoæ lidera. Studio EMKA, Warszawa.
Ty jako przedsiêbiorca (1997) Fundacja Inicjatyw Spo³eczno-Ekonomicznych, Warszawa.
Tyszka T. (2000) Psychologiczne pu³apki oceniania i podejmowania decyzji. Gdañskie Wydawnictwo
Psychologiczne, Gdañsk.
Umiejêtnoci Lidera Klubu Pracy (1997) Ministerstwo Pracy i Polityki Socjalnej, Warszawa.
Witkowski T. (2000) Nowoczesne metody doboru i oceny personelu. PSB, Kraków.
Woliñska I. (2003) Europejska Strategia Zatrudnienia nowe wytyczne w: Rynek Pracy 3/2003.
Woodruffe C. (2003) Orodki oceny i rozwoju. Narzêdzia analizy i doskonalenia pracowników. Oficyna
Ekonomiczna, Kraków.
Wujek T. red. (1992) Wprowadzenie do pedagogiki doros³ych. PWN, Warszawa
Zawadzki B., Lazarsfeld P. F. (1993) Psychologiczne konsekwencje bezrobocia. W Kultura i Spo³eczeñ-
stwo, 2, s 101 120.
Zeszyty informacyjno-metodyczne doradcy zawodowego, numery 122 (19942002). KUP, Warszawa.
Ziglar Z. (1995) Droga na szczyt. Wydawnictwo MEDIUM, Warszawa.
Zimbardo P. (1990) Niemia³oæ. Co to jest? Jak sobie z ni¹ radziæ? Wydawnictwo Naukowe PWN,
Warszawa.
Znaniecki F. (1997) Socjologia bezrobotnych. W Kultura i Spo³eczeñstwo, 36.Wydawnictwo Psycholo-
giczne.
592
Program Klubu Pracy
71333038.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin