DO CODZIENNYCH ZAJĘĆ WPROWADZONO ĆWICZENIA WZMACNIAJĄCE PRACĘ OBU PÓŁKUL MÓZGOWYCH-WSTĘP DO KINEZJOLOGII EDUKACYJNEJ
*MARSZ PO KOLE-RYTMICZNY MARSZ W MIEJSCU Z WYSOKIM UNOSZENIEM KOLAN I WYMACHAMI RĄK NA BOKI, NAPRZEMIENNIE
.
*PAJĄCZEK-DOTYKANIE PRAWĄ RĘKĄLEWEJ STOPY( RĘKA ZA PLECAMI, NOGA ZGIĘTA W KOLANIE).
*KOLANO I ŁOKIEĆ-POWITANIE KOLANA Z ŁOKCIEMW POZYCJI STOJĄCEJ,DOTYKANIE PRAWYM ŁOKCIEM LEWEGO KOLANA I ODWROTNIE.
*SŁUCHAMY, CO MÓWIĄ KOLANA-SIAD ROZKROCZNY-DOTYKANIE PRAWYM UCHEMLEWEGO KOLANA I ODWROTNIE.
*JEDZIEMY NA ROWERZE-W LEŻENIU NA PLECACH DOTYKANIE NA PRZEMIAN PRAWYM ŁOKCIEM LEWEGO KOLANA, LEWYM ŁOKCIEM
PRAWEGO.UNIESIONE NOGI WYKONUJĄ RUCHY PODOBNE DO JAZDY NA ROWERZE.NAJPIERW WOLNO-JEDZIEMY POD GÓRKĘ,POTEM SZYBCIEJ-JEDZIEMY Z GÓRKI.GŁOWA OBRACA SIE ZA RĘKĄ.
*CHODZENIE PO ŚLADZIE LEŻĄCEJ ÓSEMKI.KREŚLENIE PRAWĄ RĘKĄ, LEWĄ RĘKĄ I OBURĄCZ ÓSEMKI W POWIETRZU (WZROK OBSERWUJE KCIUK).
*LEŻENIE W POZYCJI DENNISONA-SŁUCHANIE MUZYKI RELEKSACYJNEJ:ODGŁOSY WODY.
hantajo