plan_wynikowy_cz5.pdf
(
62 KB
)
Pobierz
Vczęćść
IV / I
Wiosna na wsi
Dzień z baśnią
Myślę, mówię, czytam
i przygotowuję się do
pisania
·
układa obrazki
ilustrujące baśń
H. Ch. Andersena
Brzydkie kacz
ą
tko
według kolejności
zdarzeń
·
ustala kolejność zdarzeń
w wysłuchanych
baśniach, opowiadaniach
·
opowiada baśń
H. Ch. Andersena
Brzydkie kacz
ą
tko
·
opowiada baśnie znane
dzieciom
Ja i sztuka
·
maluje ilustracje do
wysłuchanej baśni
·
ilustruje dowolny utwór
Myślę, mówię, czytam
i przygotowuję się do
pisania
·
układa zagadki
·
posiada dobrze
rozwinięte myślenie
krytyczne
Wiosenne bukiety
Myślę, mówię, czytam
i przygotowuję się do
pisania
·
rysuje przedmioty,
rośliny, zwierzęta,
w których nazwach
słyszy głoskę
w
·
posiada dobrze
rozwiniętą percepcję
słuchową
·
rozpoznaje i nazywa
literę
w
: małą i wielką,
drukowaną i pisaną
·
rozpoznaje i nazywa
wszystkie litery alfabetu
rozwiązuje krzyŜówkę
·
układa krzyŜówki
·
rozwiązuje rebus
układa rebusy
Ja i sztuka
·
tworzy kompozycję
Bukiet w wazonie
·
tworzy kompozycje
z wykorzystaniem
róŜnych materiałów
·
·
Myślę, mówię, czytam
i przygotowuję się do
pisania
·
pisze literę
w
po
śladach
·
pisze samodzielnie literę
w
·
układa imiona z liter
umieszczonych na
rysunkach worków
·
układa z liter dowolne
wyrazy
·
czyta wyrazy
utworzone z sylab
·
czyta zdania
·
czyta tekst
z poznanymi literami
·
czyta róŜne teksty
Ja i sztuka
·
formuje litery
w
pisane
z wałeczków plasteliny
·
formuje kaŜdą literę
z plasteliny
Na wiejskim podwórku
Myślę, mówię, czytam
i przygotowuję się do
pisania
·
czyta wyrazy, tworzy
do nich zdrobnienia
·
posiada dobrze
rozwiniętą mowę
·
stosuje słowa:
królik,
kura, prosi
ę
·
posiada bogate
słownictwo
·
czyta nazwy zwierząt
hodowanych na wsi
·
czyta dowolny tekst
Ja i sztuka
·
wykonuje sylwetę
baranka z kartonu
i waty
·
wycina dowolne kształty
Zwierzęta z figur
geometrycznych
Moje pierwsze
doświadczenia
z matematyką
·
liczy figury, dopełnia
ich liczbę do 10
·
liczy w dowolnym
zakresie
·
uzupełnia tabelę
z figurami według
wzoru
·
uzupełnia dowolną tabelę
·
rozpoznaje i nazywa
poznane figury
·
rozpoznaje i nazywa
figury: romb, trapez
Ja i sztuka
·
śpiewa piosenkę
Wiosn
ą
, wiosn
ą
·
śpiewa piosenki
przekraczające
moŜliwości wokalne
dziecka 6-letniego
Myślę, mówię, czytam
i przygotowuję się do
pisania
·
rysuje kotka według
wierszyka
E. M. Skorek
·
ilustruje tekst
Wiosenne prace na wsi
Ja i przyroda
·
zakłada w sali wspólnie
z kolegami
zielony
ogródek
·
hoduje rośliny
·
wymienia nazwy
zwierząt mieszkających
w stajni, oborze,
chlewiku
·
interesuje się przyrodą
·
wymienia nazwy
narzędzi ogrodniczych
·
określa przeznaczenie
poszczególnych narzędzi
ogrodniczych
Myślę, mówię, czytam
i przygotowuję się do
pisania
·
odczytuje wyrazy
określające zwierzęta
hodowane na wsi,
dopasowuje do nich
odpowiednie obrazki
·
czyta ze zrozumieniem
Ja i sztuka
·
rysuje fantastyczne
zwierzę na bazie
fragmentu obrazka
zwierzęcia
hodowanego na wsi
·
działa twórczo
Myślę, mówię, czytam
i przygotowuję się do
pisania
·
rysuje świnkę według
wzoru
·
posiada dobrze
rozwiniętą percepcję
wzrokową
IV / II
Bawimy się w teatr
Zabawy w teatr
Myślę, mówię, czytam
i przygotowuję się do
pisania
·
wypowiada słowa
o znaczeniu
przeciwnym niŜ podane
·
posiada bogate
słownictwo
·
odczytuje
niedokończone zdania,
dopowiada ich
zakończenia
·
czyta ze zrozumieniem
·
stosuje słowa:
aktor,
scena, kulisy
·
posiada bogate
słownictwo
Ja i sztuka
·
odtwarza wraz
z kolegami scenki
inspirowane baśnią
braci Grimm
Ja
ś
i Małgosia
·
działa twórczo
W krainie baśni
Myślę, mówię, czytam
i przygotowuję się do
pisania
·
dokładnie i wyraziście
powtarza tekst
z podziałem na sylaby
·
mówi wyraźnie
Ja i sztuka
·
wymyśla tekst zaklęcia,
za pomocą którego
moŜna
wyczarowa
ć
wiele pięknych rzeczy
·
działa twórczo
Myślę, mówię, czytam
i przygotowuję się do
pisania
·
wymienia tytuły
znanych baśni
·
interesuje się literaturą
·
przyporządkowuje
odczytane wyrazy do
danej baśni
Ja i sztuka
·
ilustruje daną baśń
·
ilustruje dowolny utwór
literacki dla dzieci
Moje bezpieczeństwo
i zdrowie
·
uczestniczy
w ćwiczeniach
gimnastycznych
wykonywanych metodą
zadaniową
·
uczestniczy
w ćwiczeniach
gimnastycznych
wykonywanych róŜnymi
metodami
Ja i sztuka
·
wykonuje
czarodziejsk
ą
ró
Ŝ
d
Ŝ
k
ę
·
wykonuje dowolną formę
przestrzenną
Cebulka, cebulka…
okrągła jak kulka
Ja i przyroda
·
podaje kilka informacji
na temat cebuli
·
interesuje się roślinami
Myślę, mówię, czytam
i przygotowuję się do
pisania
·
otacza pętlami rysunki
przedmiotów, które
w swych nazwach mają
głoskę
c
·
posiada dobrze
rozwinięty słuch
fonematyczny
·
rozpoznaje i nazywa
literę
c
: małą i wielką,
drukowaną i pisaną
·
rozpoznaje i nazywa
wszystkie litery alfabetu
·
czyta pytania,
odpowiada na nie
·
czyta ze zrozumieniem
Ja i sztuka
·
stempluje wzór litery
c
stemplami
wykonanymi z cebuli
·
wykonuje róŜne prace
plastyczne
·
wycina wzory
Plik z chomika:
hantajo
Inne pliki z tego folderu:
scenariusze DLA DZIECI 3 I 4 LETNICH ; MAC .rar
(11191 KB)
tematy kompleksowe zerówka.doc
(795 KB)
Plan na grudzień 6-latki.doc
(87 KB)
rozklad_mat_szkszes.pdf
(208 KB)
Plan na grudzień 6-l..doc
(90 KB)
Inne foldery tego chomika:
- ♪♫ Albumy Mini Mini
- ★ █ MUZYKA dla dzieci ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
- ♪♫ TELEDYSKI
- ♪♫ Albumy - różne
!!!!!TELEDYSKI CZ 1!!!!!
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin