d20 Modern - Karta Postaci PL.pdf

(136 KB) Pobierz
ModernD20-pl4.indd
______________________________________________________ __________________________________________
IMIÊ BOHATERA GRACZ
_________________________ ___________________________ __________________________________________
KLASA POZIOM POSTACI PROFESJA POCZ ¹ TKOWA
____________ ____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ______________
WIEK P£EÆ WZROST WAGA KOLOR OCZU KOLOR W£OSÓW KOLOR SKÓRY
ATRYBUTY
SI£A
ZR
ZRÊCZNOŒÆ
BD
BUDOWA
INT
INTELEKT
RZT
ROZTROPNOή
CHA
CHARYZMA
WARTOή
ATRYBUTU
MODYFIK.
Z ATRYBUTU
TYMCZAS.
WARTOή
TYMCZAS.
MODYFIK.
SUMA
AKTUALNE PW
KARTA
POSTACI
PW
punkty wytrzyma³oœci
OBRONA
=
10 +
+
+
+
+
SUMA
PREMIA
KLASOWA
PREMIA
Z WYPOSA¯.
MODYFIK.
ZE ZR
MODYFIK.
Z ROZMIARU
RÓ¯NOR.
MODYFIK.
KARA
Z PANCERZA
INITIATIVE
modifier
=
+
UMIEJÊTNOŒCI
MAKS. RANGA
/
SUMA
MODYFIK.
ZE ZR
RÓ¯NOR.
MODYFIK.
NAZWA UMIEJÊTNOŒCI
ATRYBUT
KLUCZOWY
MODYFIKATOR
UMIEJÊTNOŒCI
MODYFIKATOR
Z ATRYBUTU
RANGA
RÓ¯NOR.
MODYFIK.
PREMIA DO ATAKU
bazowa
Badania Int
Blefowanie Cha
Ciche poruszanie siê Zr*
Czytanie i pisanie ( __________) —
Czytanie i pisanie ( __________) —
Czytanie i pisanie ( __________) —
Dochodzenie Int
Dyplomacja Cha
Fa³szerstwo Int
Hazard Rzt
Informatyka Int
JeŸdziectwo Zr
Jêzyk obcy ( ________________) —
Jêzyk obcy ( ________________) —
Jêzyk obcy ( ________________) —
Kierowanie Zr
Koncentracja Bd
Leczenie Rzt
Materia³y wybuchowe Int
Naprawianie Int
Nas³uchiwanie Rzt
Nawigacja Int
Odcyfrowywanie zapisków Int
Pilotowanie Zr
P³ywanie S*
Postêpowanie ze zwierzêtami Cha
Przebieranie Cha
Przeszukiwanie Int
Rzemios³o (________________) Int
Rzemios³o (________________) Int
Rzemios³o (________________) Int
Skakanie S*
SpostrzegawczoϾ Rzt
Sztuka przetrwania Rzt
Ukrywanie siê Int*
Unieszkodliwianie mechanizmów Int
Wiedza (___________________) Int
Wiedza ( __________________) Int
Wiedza ( __________________) Int
Wspinaczka S
Wyczucie pobudek Rzt
Wystêpy ( _________________) Cha
Wystêpy ( _________________) Cha
Wystêpy ( _________________) Cha
Wyzwalanie siê Zr*
Zachowanie równowagi Zr
Zastraszanie Cha
Zawód Rzt
Zbieranie informacji Cha
Zrêczna d³oñ Zr*
ZwinnoϾ Zr
_________________________ _____
_________________________ _____
_________________________ _____
Umiejêtnoœci zaznaczone nie mo¿na u¿ywaæ niewyszkolonych. * KARA DO TESTÓW Z PANCERZA , jeœli jakaœ istnieje.
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
SZYBKOή
RZUTY O BRONNE
SUMA
BAZOWA
PREMIA
MODYFIKATOR
Z ATRYBUTU
RÓ¯NORODNE
MODYFIKATORY
WYTRWA£OŒÆ
(BUDOWA)
REFLEKS
(ZRÊCZNOŒÆ)
WOLA
( R OZTROPNOή)
=
+
+
REPUTACJA
=
+
+
PUNKTY AKCJI
=
+
+
PREMIA DO ZASOBÓW
ATAKI
WRÊCZ
premia do ataku
SUMA
BAZOWA PREMIA DO ATAKU
MODYFIKATOR
Z SI£Y
MODYFIKATOR
Z ROZMIARU
RÓ¯NORODNE
MODYFIKATORY
+
=
+
+
DYSTANSOWO
premia do ataku
=
+
+
+
SUMA
BAZOWA PREMIA DO ATAKU
MODYFIKATOR
ZE ZRÊCZNOŒCI
MODYFIKATOR
Z ROZMIARU
RÓ¯NORODNE
MODYFIKATORY
BROÑ
CA£KOWITA PREMIA DO ATAKU
OBRA¯ENIA
KRYTYK
ZASIÊG
WAGA
TYP
ROZMIAR
W£AŒCIWOŒCI SPECJALNE
BROÑ
CA£KOWITA PREMIA DO ATAKU
OBRA¯ENIA
KRYTYK
ZASIÊG
WAGA
TYP
ROZMIAR
W£AŒCIWOŒCI SPECJALNE
BROÑ
CA£KOWITA PREMIA DO ATAKU
OBRA¯ENIA
KRYTYK
ZASIÊG
WAGA
TYP
ROZMIAR
W£AŒCIWOŒCI SPECJALNE
BROÑ
CA£KOWITA PREMIA DO ATAKU
OBRA¯ENIA
KRYTYK
ZASIÊG
WAGA
TYP
ROZMIAR
W£AŒCIWOŒCI SPECJALNE
PANCERZ/PRZEDMIOT OCHRONNY
TYP
PREMIA Z WYPOSA¯ENIA
BIEG£OŒÆ?
Tak Nie
KARA DO TESTÓW
WAGA
SZYBKOή
ROZMIAR
MAKS. ZR
W£AŒCIWOŒCI SPECJALNE
©2002, 2006 Wizards of the Coast, Inc. Udziela siê pozwolenia na kopiowanie karty postaci wy³¹cznie do u¿ytku w³asnego.
154800743.010.png 154800743.011.png 154800743.012.png 154800743.013.png 154800743.001.png 154800743.002.png
KAMPANIA
ATUTY
PUNKTY DOŒW IA DCZENIA
Akrobatyka
Atletyka
Bezpoœredni strza³
Dublet
Precyzyjny strza³
Rykoszet
Strza³ w biegu
Bieg
Bieg³oœæ w broni dawnej
Bieg³oœæ w broni prostej
Bieg³oœæ w egzotycznej broni do walki wrêcz*
Bieg³oœæ w indywidualnej broni palnej
Zaawansowana bieg³oœæ w broni palnej
Bieg³oœæ w egzotycznej broni palnej*
Ogieñ seryjny
Ostrza³
Bieg³oœæ w pancerzu (lekkim)
Bieg³oœæ w pancerzu (œrednim)
Bieg³oœæ w pancerzu (ciê¿kim)
Bijatyka
Ostro¿noœæ
PewnoϾ siebie
Podstêpnoœæ
Potê¿ny atak
Doskonalsza szar¿a byka
Doskonalsze roztrzaskiwanie
Rozszczepienie
Skuteczniejsze rozszczepienie
Przera¿aj¹cy wygl¹d
PrzyjaŸñ zwierz¹t
Przyp³yw odwagi
Skupienie
Skupienie na broni*
S³awa
StarannoϾ
Szara eminencja
Sztuki walki
Doskonalsze sztuki walki
Zaawansowane sztuki walki
Szybki i wœciek³y
WYPOSA¯ENIE
NAZWA WAGA NAZWA WAGA
Doskonalsza bijatyka
Szybkie dobywanie broni
Nokautuj¹cy cios
Szybkie za³adowanie
Doskonalszy nokautuj¹cy cios
Tropienie
Walka uliczna
TwardoϾ**
Doskonalsza finta
UkradkowoϾ
B³yskawiczny refleks
Uniki
Bogactwo**
Natychmiastowa riposta
Chirurgia
RuchliwoϾ
CzujnoϾ
Atak z doskoku
Daleki strza³
Walka dwoma orê¿ami
SUMARYCZNA WAGA NOSZONEGO WYPOSA¯ENIA
Strza³ mierzony
Doskonalsza walka dwoma orê¿ami
Defensywne sztuki walki
Nieuchwytny cel
Wykorzystanie si³y
Doskonalsze wykorzystanie si³y
Wytr¹cenie z równowagi
Demon szybkoœci
Mistrz kierownicy
Zatrzymanie pojazdu
Dok³adnoœæ
Doskonalsza inicjatywa
Doskonalszy próg obra¿eñ**
Finezja w broni*
Giêtkoœæ
Konstruowanie
KreatywnoϾ
Krzepa
Obs³uga pojazdów lataj¹cych*
Obs³uga pojazdów naziemnych*
Zaawansowana walka dwoma orê¿ami
Walka na oœlep
WnikliwoϾ
Wyczucie kierunku
Wykszta³cenie*
Wyszkolenie w walce
Doskonalsze przewracanie
Doskonalsze rozbrajanie
Wiruj¹cy atak
Wzbudzanie zaufania
Z³ota r¹czka
Zmys³ walki
Zwiêkszona wytrwa³oœæ
¯elazna wola
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
SYSTEM WARTOŒCI
JÊZYKI
JÊZYK CZYTANIE/PISANIE? JÊZYK CZYTANIE/PISANIE?
UMIEJÊTNOŒCI FX
CZARY WTAJEMNICZEÑ CZARY OBJAWIEÑ MOCE PSIONICZNE
*Ten atut mo¿na wybraæ wielokrotnie, lecz za ka¿dym razem dotyczy innej umiejêtnoœci,
sprzêtu albo broni.
**Ten atut mo¿na wybraæ wielokrotnie, a jego efekty siê kumuluj¹.
TALENTY/ZDOLNOŒCI SPECJALNE
154800743.003.png 154800743.004.png 154800743.005.png 154800743.006.png 154800743.007.png 154800743.008.png 154800743.009.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin