d20 Modern - Karta Postaci PL.pdf
(
136 KB
)
Pobierz
ModernD20-pl4.indd
______________________________________________________ __________________________________________
IMIÊ
BOHATERA
GRACZ
_________________________ ___________________________ __________________________________________
KLASA
POZIOM
POSTACI
PROFESJA
POCZ
¹
TKOWA
____________ ____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ______________
WIEK
P£EÆ
WZROST
WAGA
KOLOR
OCZU
KOLOR
W£OSÓW
KOLOR
SKÓRY
ATRYBUTY
SI£A
ZR
ZRÊCZNOŒÆ
BD
BUDOWA
INT
INTELEKT
RZT
ROZTROPNOή
CHA
CHARYZMA
WARTOή
ATRYBUTU
MODYFIK.
Z ATRYBUTU
TYMCZAS.
WARTOή
TYMCZAS.
MODYFIK.
SUMA
AKTUALNE PW
KARTA
POSTACI
PW
punkty wytrzyma³oœci
OBRONA
=
10 +
+
+
+
+
SUMA
PREMIA
KLASOWA
PREMIA
Z WYPOSA¯.
MODYFIK.
ZE ZR
MODYFIK.
Z ROZMIARU
RÓ¯NOR.
MODYFIK.
KARA
Z PANCERZA
INITIATIVE
modifier
=
+
UMIEJÊTNOŒCI
MAKS. RANGA
/
SUMA
MODYFIK.
ZE ZR
RÓ¯NOR.
MODYFIK.
NAZWA UMIEJÊTNOŒCI
ATRYBUT
KLUCZOWY
MODYFIKATOR
UMIEJÊTNOŒCI
MODYFIKATOR
Z ATRYBUTU
RANGA
RÓ¯NOR.
MODYFIK.
PREMIA DO ATAKU
bazowa
□
Badania Int
□
Blefowanie Cha
□
Ciche poruszanie siê Zr*
□
Czytanie i pisanie ( __________) —
□
Czytanie i pisanie ( __________) —
□
Czytanie i pisanie ( __________) —
□
Dochodzenie
■
Int
□
Dyplomacja Cha
□
Fa³szerstwo Int
□
Hazard Rzt
□
Informatyka Int
□
JeŸdziectwo Zr
□
Jêzyk obcy ( ________________) —
□
Jêzyk obcy ( ________________) —
□
Jêzyk obcy ( ________________) —
□
Kierowanie Zr
□
Koncentracja Bd
□
Leczenie Rzt
□
Materia³y wybuchowe
■
Int
□
Naprawianie
■
Int
□
Nas³uchiwanie Rzt
□
Nawigacja Int
□
Odcyfrowywanie zapisków
■
Int
□
Pilotowanie
■
Zr
□
P³ywanie S*
□
Postêpowanie ze zwierzêtami
■
Cha
□
Przebieranie Cha
□
Przeszukiwanie Int
□
Rzemios³o (________________) Int
□
Rzemios³o (________________) Int
□
Rzemios³o (________________) Int
□
Skakanie S*
□
SpostrzegawczoϾ Rzt
□
Sztuka przetrwania Rzt
□
Ukrywanie siê Int*
□
Unieszkodliwianie mechanizmów
■
Int
□
Wiedza (___________________) Int
□
Wiedza ( __________________) Int
□
Wiedza ( __________________) Int
□
Wspinaczka S
□
Wyczucie pobudek Rzt
□
Wystêpy ( _________________) Cha
□
Wystêpy ( _________________) Cha
□
Wystêpy ( _________________) Cha
□
Wyzwalanie siê Zr*
□
Zachowanie równowagi Zr
□
Zastraszanie Cha
□
Zawód Rzt
□
Zbieranie informacji Cha
□
Zrêczna d³oñ
■
Zr*
□
ZwinnoϾ
■
Zr
□
_________________________ _____
□
_________________________ _____
□
_________________________ _____
Umiejêtnoœci zaznaczone
■
nie mo¿na u¿ywaæ niewyszkolonych. *
KARA
DO
TESTÓW
Z
PANCERZA
, jeœli jakaœ istnieje.
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
_______ = ________+________+________
SZYBKOή
RZUTY O
BRONNE
SUMA
BAZOWA
PREMIA
MODYFIKATOR
Z ATRYBUTU
RÓ¯NORODNE
MODYFIKATORY
WYTRWA£OŒÆ
(BUDOWA)
REFLEKS
(ZRÊCZNOŒÆ)
WOLA
(
R
OZTROPNOή)
=
+
+
REPUTACJA
=
+
+
PUNKTY AKCJI
=
+
+
PREMIA DO ZASOBÓW
ATAKI
WRÊCZ
premia do ataku
SUMA
BAZOWA PREMIA DO ATAKU
MODYFIKATOR
Z SI£Y
MODYFIKATOR
Z ROZMIARU
RÓ¯NORODNE
MODYFIKATORY
+
=
+
+
DYSTANSOWO
premia do ataku
=
+
+
+
SUMA
BAZOWA PREMIA DO ATAKU
MODYFIKATOR
ZE ZRÊCZNOŒCI
MODYFIKATOR
Z ROZMIARU
RÓ¯NORODNE
MODYFIKATORY
BROÑ
CA£KOWITA PREMIA DO ATAKU
OBRA¯ENIA
KRYTYK
ZASIÊG
WAGA
TYP
ROZMIAR
W£AŒCIWOŒCI SPECJALNE
BROÑ
CA£KOWITA PREMIA DO ATAKU
OBRA¯ENIA
KRYTYK
ZASIÊG
WAGA
TYP
ROZMIAR
W£AŒCIWOŒCI SPECJALNE
BROÑ
CA£KOWITA PREMIA DO ATAKU
OBRA¯ENIA
KRYTYK
ZASIÊG
WAGA
TYP
ROZMIAR
W£AŒCIWOŒCI SPECJALNE
BROÑ
CA£KOWITA PREMIA DO ATAKU
OBRA¯ENIA
KRYTYK
ZASIÊG
WAGA
TYP
ROZMIAR
W£AŒCIWOŒCI SPECJALNE
PANCERZ/PRZEDMIOT OCHRONNY
TYP
PREMIA Z WYPOSA¯ENIA
BIEG£OŒÆ?
Tak
□
Nie
□
KARA DO TESTÓW
WAGA
SZYBKOή
ROZMIAR
MAKS. ZR
W£AŒCIWOŒCI SPECJALNE
©2002, 2006 Wizards of the Coast, Inc. Udziela siê pozwolenia na kopiowanie karty postaci wy³¹cznie do u¿ytku w³asnego.
KAMPANIA
ATUTY
PUNKTY DOŒW
IA
DCZENIA
□
Akrobatyka
□
Atletyka
□
Bezpoœredni strza³
□
Dublet
□
Precyzyjny strza³
□
Rykoszet
□
Strza³ w biegu
□
Bieg
□
Bieg³oœæ w broni dawnej
□
Bieg³oœæ w broni prostej
□
Bieg³oœæ w egzotycznej broni do walki wrêcz*
□
Bieg³oœæ w indywidualnej broni palnej
□
Zaawansowana bieg³oœæ w broni palnej
□
Bieg³oœæ w egzotycznej broni palnej*
□
Ogieñ seryjny
□
Ostrza³
□
Bieg³oœæ w pancerzu (lekkim)
□
Bieg³oœæ w pancerzu (œrednim)
□
Bieg³oœæ w pancerzu (ciê¿kim)
□
Bijatyka
□
Ostro¿noœæ
□
PewnoϾ siebie
□
Podstêpnoœæ
□
Potê¿ny atak
□
Doskonalsza szar¿a byka
□
Doskonalsze roztrzaskiwanie
□
Rozszczepienie
□
Skuteczniejsze rozszczepienie
□
Przera¿aj¹cy wygl¹d
□
PrzyjaŸñ zwierz¹t
□
Przyp³yw odwagi
□
Skupienie
□
Skupienie na broni*
□
S³awa
□
StarannoϾ
□
Szara eminencja
□
Sztuki walki
□
Doskonalsze sztuki walki
□
Zaawansowane sztuki walki
□
Szybki i wœciek³y
□
WYPOSA¯ENIE
NAZWA WAGA NAZWA WAGA
□
Doskonalsza bijatyka
Szybkie dobywanie broni
□
Nokautuj¹cy cios
□
Szybkie za³adowanie
□
Doskonalszy nokautuj¹cy cios
□
Tropienie
□
Walka uliczna
□
TwardoϾ**
□
Doskonalsza finta
□
UkradkowoϾ
□
B³yskawiczny refleks
□
Uniki
□
Bogactwo**
□
Natychmiastowa riposta
□
Chirurgia
□
RuchliwoϾ
□
CzujnoϾ
□
Atak z doskoku
□
Daleki strza³
□
Walka dwoma orê¿ami
SUMARYCZNA WAGA NOSZONEGO WYPOSA¯ENIA
□
Strza³ mierzony
□
Doskonalsza walka dwoma orê¿ami
Defensywne sztuki walki
□
Nieuchwytny cel
□
Wykorzystanie si³y
□
Doskonalsze wykorzystanie si³y
□
Wytr¹cenie z równowagi
□
Demon szybkoœci
□
Mistrz kierownicy
□
Zatrzymanie pojazdu
□
Dok³adnoœæ
□
Doskonalsza inicjatywa
□
Doskonalszy próg obra¿eñ**
□
Finezja w broni*
□
Giêtkoœæ
□
Konstruowanie
□
KreatywnoϾ
□
Krzepa
□
Obs³uga pojazdów lataj¹cych*
□
Obs³uga pojazdów naziemnych*
Zaawansowana walka dwoma orê¿ami
□
Walka na oœlep
□
WnikliwoϾ
□
Wyczucie kierunku
□
Wykszta³cenie*
□
Wyszkolenie w walce
□
Doskonalsze przewracanie
□
Doskonalsze rozbrajanie
□
Wiruj¹cy atak
□
Wzbudzanie zaufania
□
Z³ota r¹czka
□
Zmys³ walki
□
Zwiêkszona wytrwa³oœæ
□
¯elazna wola
□
_____________________________
□
_____________________________
□
_____________________________
□
_____________________________
□
SYSTEM WARTOŒCI
JÊZYKI
JÊZYK CZYTANIE/PISANIE? JÊZYK CZYTANIE/PISANIE?
UMIEJÊTNOŒCI FX
CZARY WTAJEMNICZEÑ CZARY OBJAWIEÑ MOCE PSIONICZNE
*Ten atut mo¿na wybraæ wielokrotnie, lecz za ka¿dym razem dotyczy innej umiejêtnoœci,
sprzêtu albo broni.
**Ten atut mo¿na wybraæ wielokrotnie, a jego efekty siê kumuluj¹.
TALENTY/ZDOLNOŒCI SPECJALNE
□
Plik z chomika:
teluch
Inne pliki z tego folderu:
d20 Modern Podręcznik Źródłowy.pdf
(123379 KB)
D20 - Spellslinger.pdf
(60011 KB)
d20.-.Zaslonka.Gracza.PL.eBook-NRO.pdf
(16591 KB)
d20 MODERN Alien Invasion [Gun Metal Games].pdf
(9043 KB)
D20 Modern - Weapons Locker [EN].pdf
(5419 KB)
Inne foldery tego chomika:
#czasopisma
[EN] Fellowship 2e
[EN] Pendragon 6e
[EN] Runequest
_Blades In The Dark Hacks
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin