W czasie gry naci�nij [CTRL] + [SHIFT] + [C], aby wywo�a� okno konsoli. Teraz wpisz jeden z poni�szych kod�w, uwa�aj�c na rozmiar liter: Kaching - dostajesz 1,000 pieni�dzy slowMotion # - ustaw szybko�� gry (za # wpisz cyfr� z przedzia�u 0-8) aging -on - aktywuje starzenie si� aging -off - wy��cza starzenie si� moveObjects on - aktywuje mo�liwo�� ruszania przedmiot�w moveObjects off - wy��cza mo�liwo�� ruszania przedmiot�w autoPatch -on - aktywuje AutoUpdate autoPatch -off - wy��cza AutoUpdate expand - rozszerza okno konsoli help - widzisz list� kod�w z gry help [nazwa kodu] - wy�wietla informacje na temat danego kodu exit - zamyka okno konsoli Aby wywo�a� okienko, w kt�re wpisuje si� kod nale�y wcisn�� nast�puj�c� kombinacj� klawiszy: CTRL + SHIFT + C. Po dokonaniu wyboru okolicy, w kt�rej b�dziemy grali: deleteallcharacters- usuwa wszystkich Sim�w w okolicy W trakcie trwania gry wpisujemy do okienka: Kaching - dodatkowe 1000 simleon�w motherlode - dodatkowe 50.000 simleon�w Autopatch on/off - w��cza/wy��cza automatyczne wyszukiwanie �atek przez gr� Moveobjects on/off - przesuwanie przedmiot�w aging on/off - w��cza/wy��cza proces starzenia si� Sim�w Vsync on/off - w��cza/wy��cza przyspieszenie gry (wy��czenie przyspiesza gr� ale skutkiem ubocznym tego s� b��dy grafiki) terraintype desert/temperate - zmienia typ terenu aktualnej okolicy (pustynia/tereny zielone) Slowmotion 0-8 - spowolnienie gry od 0 (normalne tempo) do 8 (du�e spowolnienie) strechSkeleton 0.5 - posta� Sima staje si� ni�sza strechSkeleton 2.0 - posta� Sima staje si� wy�sza Przy tworzeniu film�w: boolprop enablepostprocessing true/false - opcja true pozwala poprawnie funkcjonowa� wszystkim kodom filmowym bloom (r g b x) - zastosowanie tego kodu daje efekt retrospekcji spotykany w sitcomach kiedy film wydaje si� rozja�niony i rozmyty jednocze�nie (r, g, b to warto�ci koloru od 0 do 255 a x to warto�� rozmycia od 0 do 255) vignette (centerx centery X) - efekt, w kt�rym skupiaj�cy punkt jest wyra�ny a wszystko wko�o jest rozmyte filmgrain(0-1) - efekt ziarnisto�ci letterbox (0.0-0.4) - tworzy migawk� okre�lonych rozmiar�w Aby wywo�a� okienko, w kt�re wpisuje si� kod nale�y wcisn�� nast�puj�c� kombinacj� klawiszy: CTRL + SHIFT + C. Podczas gry: deleteallcharacters- usuwa wszystkich Sim�w w okolicy W trakcie trwania gry wpisujemy do okienka: Kaching - dodatkowe 1000 simleon�w motherlode - dodatkowe 50.000 simleon�w Autopatch on/off - w��cza/wy��cza automatyczne wyszukiwanie �atek przez gr� Moveobjects on/off - przesuwanie przedmiot�w aging on/off - w��cza/wy��cza proces starzenia si� Sim�w Vsync on/off - w��cza/wy��cza przyspieszenie gry (wy��czenie przyspiesza gr� ale skutkiem ubocznym tego s� b��dy grafiki) terraintype desert/temperate - zmienia typ terenu aktualnej okolicy (pustynia/tereny zielone) Slowmotion 0-8 - spowolnienie gry od 0 (normalne tempo) do 8 (du�e spowolnienie) strechSkeleton 0.5 - posta� Sima staje si� ni�sza strechSkeleton 2.0 - posta� Sima staje si� wy�sza Przy tworzeniu film�w: boolprop enablepostprocessing true/false - opcja true pozwala poprawnie funkcjonowa� wszystkim kodom filmowym bloom (r g b x) - zastosowanie tego kodu daje efekt retrospekcji spotykany w sitcomach kiedy film wydaje si� rozja�niony i rozmyty jednocze�nie (r, g, b to warto�ci koloru od 0 do 255 a x to warto�� rozmycia od 0 do 255) vignette (centerx centery X) - efekt, w kt�rym skupiaj�cy punkt jest wyra�ny a wszystko wko�o jest rozmyte filmgrain(0-1) - efekt ziarnisto�ci letterbox (0.0-0.4) - tworzy migawk� okre�lonych rozmiar�w Aby wywo�a� okienko, w kt�re wpisuje si� kod nale�y wcisn�� nast�puj�c� kombinacj� klawiszy: CTRL + SHIFT + C. Po dokonaniu wyboru okolicy, w kt�rej b�dziemy grali: deleteallcharacters- usuwa wszystkich Sim�w w okolicy W trakcie trwania gry wpisujemy do okienka: Kaching - dodatkowe 1000 simleon�w motherlode - dodatkowe 50.000 simleon�w Autopatch on/off - w��cza/wy��cza automatyczne wyszukiwanie �atek przez gr� Moveobjects on/off - przesuwanie przedmiot�w aging on/off - w��cza/wy��cza proces starzenia si� Sim�w Vsync on/off - w��cza/wy��cza przyspieszenie gry (wy��czenie przyspiesza gr� ale skutkiem ubocznym tego s� b��dy grafiki) terraintype desert/temperate - zmienia typ terenu aktualnej okolicy (pustynia/tereny zielone) Slowmotion 0-8 - spowolnienie gry od 0 (normalne tempo) do 8 (du�e spowolnienie) strechSkeleton 0.5 - posta� Sima staje si� ni�sza strechSkeleton 2.0 - posta� Sima staje si� wy�sza Przy tworzeniu film�w: boolprop enablepostprocessing true/false - opcja true pozwala poprawnie funkcjonowa� wszystkim kodom filmowym bloom (r g b x) - zastosowanie tego kodu daje efekt retrospekcji spotykany w sitcomach kiedy film wydaje si� rozja�niony i rozmyty jednocze�nie (r, g, b to warto�ci koloru od 0 do 255 a x to warto�� rozmycia od 0 do 255) vignette (centerx centery X) - efekt, w kt�rym skupiaj�cy punkt jest wyra�ny a wszystko wko�o jest rozmyte filmgrain(0-1) - efekt ziarnisto�ci letterbox (0.0-0.4) - tworzy migawk� okre�lonych rozmiar�w Wci�nij podczas gry [CTRL] + [SHIFT] + [C], by otworzy� konsol� korespondencyjn�. Nast�pnie wpisz jeden z poni�szych kod�w (uwa�aj na du�e i ma�e litery): Kaching - +$1000 simoleon�w motherlode - +$50.000 simoleon�w deletallcharacters - zabija wszystkie simy z s�siedztwa slowMotion # - ustawia pr�dko�� gry (spowalnia), gdzie # mo�e przybra� warto�� od 1 do 8 terraintype x - zmienia typ terenu (x = pustynia; x = umierkowanie = zielony krajobraz) aging �on - w��cz starzenie si� aging �off - wy��cz starzenie si� moveObjects �on - w��cza mo��liwo�� przenoszenia obiekt�w moveObjects �off - wy��cza mo��liwo�� przenoszenia obiekt�w autoPatch �on - w��cza automatyczn� aktualizacj� autoPatch �off - wy��cza automatyczn� aktualizacj� expand - rozszerza okno konsoli help - pokazuje wybrane komendy exit - wyj�cie intprop censorgridsize 0 - Wy��cza cenzur� intprop censorgridsize 8 - W��cza cenzur
sebaolsztyn