The Sims 2 PL - KODY DODATKOWE.txt

(5 KB) Pobierz
W czasie gry naci�nij [CTRL] + [SHIFT] + [C], aby wywo�a� okno konsoli. Teraz wpisz jeden z poni�szych kod�w, uwa�aj�c na rozmiar liter:

 

Kaching - dostajesz 1,000 pieni�dzy

slowMotion # - ustaw szybko�� gry (za # wpisz cyfr� z przedzia�u 0-8)

aging -on - aktywuje starzenie si�

aging -off - wy��cza starzenie si�

moveObjects on - aktywuje mo�liwo�� ruszania przedmiot�w

moveObjects off - wy��cza mo�liwo�� ruszania przedmiot�w

autoPatch -on - aktywuje AutoUpdate

autoPatch -off - wy��cza AutoUpdate

expand - rozszerza okno konsoli

help - widzisz list� kod�w z gry

help [nazwa kodu] - wy�wietla informacje na temat danego kodu

exit - zamyka okno konsoli



Aby wywo�a� okienko, w kt�re wpisuje si� kod nale�y wcisn�� nast�puj�c� kombinacj� klawiszy: CTRL + SHIFT + C.

Po dokonaniu wyboru okolicy, w kt�rej b�dziemy grali:

deleteallcharacters- usuwa wszystkich Sim�w w okolicy

W trakcie trwania gry wpisujemy do okienka:

Kaching - dodatkowe 1000 simleon�w

motherlode - dodatkowe 50.000 simleon�w

Autopatch on/off - w��cza/wy��cza automatyczne wyszukiwanie �atek przez gr�

Moveobjects on/off - przesuwanie przedmiot�w

aging on/off - w��cza/wy��cza proces starzenia si� Sim�w

Vsync on/off - w��cza/wy��cza przyspieszenie gry (wy��czenie przyspiesza gr� ale skutkiem ubocznym tego s� b��dy grafiki)

terraintype desert/temperate - zmienia typ terenu aktualnej okolicy (pustynia/tereny zielone)

Slowmotion 0-8 - spowolnienie gry od 0 (normalne tempo) do 8 (du�e spowolnienie)

strechSkeleton 0.5 - posta� Sima staje si� ni�sza

strechSkeleton 2.0 - posta� Sima staje si� wy�sza

Przy tworzeniu film�w:
boolprop enablepostprocessing true/false - opcja true pozwala poprawnie funkcjonowa� wszystkim kodom filmowym

bloom (r g b x) - zastosowanie tego kodu daje efekt retrospekcji spotykany w sitcomach kiedy film wydaje si� rozja�niony i rozmyty jednocze�nie (r, g, b to warto�ci koloru od 0 do 255 a x to warto�� rozmycia od 0 do 255)

vignette (centerx centery X) - efekt, w kt�rym skupiaj�cy punkt jest wyra�ny a wszystko wko�o jest rozmyte

filmgrain(0-1) - efekt ziarnisto�ci

letterbox (0.0-0.4) - tworzy migawk� okre�lonych rozmiar�w 



Aby wywo�a� okienko, w kt�re wpisuje si� kod nale�y wcisn�� nast�puj�c� kombinacj� klawiszy: CTRL + SHIFT + C.
Podczas gry:
deleteallcharacters- usuwa wszystkich Sim�w w okolicy
W trakcie trwania gry wpisujemy do okienka:
Kaching - dodatkowe 1000 simleon�w
motherlode - dodatkowe 50.000 simleon�w
Autopatch on/off - w��cza/wy��cza automatyczne wyszukiwanie �atek przez gr�
Moveobjects on/off - przesuwanie przedmiot�w
aging on/off - w��cza/wy��cza proces starzenia si� Sim�w
Vsync on/off - w��cza/wy��cza przyspieszenie gry (wy��czenie przyspiesza gr� ale skutkiem ubocznym tego s� b��dy grafiki)
terraintype desert/temperate - zmienia typ terenu aktualnej okolicy (pustynia/tereny zielone)
Slowmotion 0-8 - spowolnienie gry od 0 (normalne tempo) do 8 (du�e spowolnienie)
strechSkeleton 0.5 - posta� Sima staje si� ni�sza
strechSkeleton 2.0 - posta� Sima staje si� wy�sza
Przy tworzeniu film�w:
boolprop enablepostprocessing true/false - opcja true pozwala poprawnie funkcjonowa� wszystkim kodom filmowym
bloom (r g b x) - zastosowanie tego kodu daje efekt retrospekcji spotykany w sitcomach kiedy film wydaje si� rozja�niony i rozmyty jednocze�nie (r, g, b to warto�ci koloru od 0 do 255 a x to warto�� rozmycia od 0 do 255)
vignette (centerx centery X) - efekt, w kt�rym skupiaj�cy punkt jest wyra�ny a wszystko wko�o jest rozmyte
filmgrain(0-1) - efekt ziarnisto�ci
letterbox (0.0-0.4) - tworzy migawk� okre�lonych rozmiar�w 



Aby wywo�a� okienko, w kt�re wpisuje si� kod nale�y wcisn�� nast�puj�c� kombinacj� klawiszy: CTRL + SHIFT + C.

Po dokonaniu wyboru okolicy, w kt�rej b�dziemy grali:

deleteallcharacters- usuwa wszystkich Sim�w w okolicy

W trakcie trwania gry wpisujemy do okienka:

Kaching - dodatkowe 1000 simleon�w

motherlode - dodatkowe 50.000 simleon�w

Autopatch on/off - w��cza/wy��cza automatyczne wyszukiwanie �atek przez gr�

Moveobjects on/off - przesuwanie przedmiot�w

aging on/off - w��cza/wy��cza proces starzenia si� Sim�w

Vsync on/off - w��cza/wy��cza przyspieszenie gry (wy��czenie przyspiesza gr� ale skutkiem ubocznym tego s� b��dy grafiki)

terraintype desert/temperate - zmienia typ terenu aktualnej okolicy (pustynia/tereny zielone)

Slowmotion 0-8 - spowolnienie gry od 0 (normalne tempo) do 8 (du�e spowolnienie)

strechSkeleton 0.5 - posta� Sima staje si� ni�sza

strechSkeleton 2.0 - posta� Sima staje si� wy�sza

Przy tworzeniu film�w:
boolprop enablepostprocessing true/false - opcja true pozwala poprawnie funkcjonowa� wszystkim kodom filmowym

bloom (r g b x) - zastosowanie tego kodu daje efekt retrospekcji spotykany w sitcomach kiedy film wydaje si� rozja�niony i rozmyty jednocze�nie (r, g, b to warto�ci koloru od 0 do 255 a x to warto�� rozmycia od 0 do 255)

vignette (centerx centery X) - efekt, w kt�rym skupiaj�cy punkt jest wyra�ny a wszystko wko�o jest rozmyte

filmgrain(0-1) - efekt ziarnisto�ci

letterbox (0.0-0.4) - tworzy migawk� okre�lonych rozmiar�w 


Wci�nij podczas gry [CTRL] + [SHIFT] + [C], by otworzy� konsol� korespondencyjn�. Nast�pnie wpisz jeden z poni�szych kod�w (uwa�aj na du�e i ma�e litery):


Kaching - +$1000 simoleon�w
motherlode - +$50.000 simoleon�w
deletallcharacters - zabija wszystkie simy z s�siedztwa
slowMotion # - ustawia pr�dko�� gry (spowalnia), gdzie # mo�e przybra� warto�� od 1 do 8
terraintype x - zmienia typ terenu (x = pustynia; x = umierkowanie = zielony krajobraz)
aging �on - w��cz starzenie si�
aging �off - wy��cz starzenie si�
moveObjects �on - w��cza mo��liwo�� przenoszenia obiekt�w
moveObjects �off - wy��cza mo��liwo�� przenoszenia obiekt�w
autoPatch �on - w��cza automatyczn� aktualizacj�
autoPatch �off - wy��cza automatyczn� aktualizacj�
expand - rozszerza okno konsoli
help - pokazuje wybrane komendy
exit - wyj�cie
intprop censorgridsize 0 - Wy��cza cenzur� intprop censorgridsize 8 - W��cza cenzur
Zgłoś jeśli naruszono regulamin