Silva Jose- Seminarium Ultrazaawansowana Samokontrola Umysłu.pdf

(236 KB) Pobierz
438243973 UNPDF
Jose Silva
DWUDNIOWE ULTRA SEMINARIUM
na temat zaawansowanej samokontroli umysłu
Podręcznik dla uczestników
Tłumaczenie: Katarzyna Straszewska
Spis treści
1. Program kursu
2. Badania i koncepcje
3. Historia
4. Standardowe ćwiczenia rozluźniające
5. Technika kciuka na czole
6. Glosariusz
7. Techniki typu formuła
8. Wskazówki dla orientologa
9. Holistyczne techniki uzdrawiania
10. Eksperyment z pomidorami
11. Badania nad efektami pól elektrycznych
12. Propozycja przedsięwzięcia
PROGRAM KURSU - ZAJĘCIA SOBOTNIE,
I. ZAGAJENIE ł POWITANIE
Ćwiczenia umysłowe.
A) Objaśnienie używanych terminów.
1. Świadomość2. zewnętrzna. Świadomość3. wewnętrzna. Nieświadomość4. . Jesteśmy w
stanie świadomie funkcjonować5. na głębszych poziomach umysłu, o ile nauczyliśmy się
tego i zmieniliśmy "podświadomość6.” w "świadomość7. wewnętrzną".
8. Psychoorientacja - sterowanie umysłem.
9. Mózg: komputer biologiczny, który można programować10. . Inteligencji biologicznej nie można
programować11. , natomiast inteligencje ludzką - można. Mózg może reagować12. automatycznie,
półautomatycznie, można nim również sterować13. "ręcznie".
14. Umysł; zdolność15. inteligencji ludzkiej do dostrajania się do mózgu.
16. Inteligencja ludzka: w teologii znana pod mianem duszy lub ducha. Dusza lub duch = inteligencja ludzka.
17. Wymiar subiektywny; siedziba ludzkiej inteligencji; odpowiada mu częstotliwość18. fal mózgowych
równa 10 Hz.
19. Wymiar obiektywno-subiektywny: siedziba inteligencji biologicznej; odpowiada mu częstotliwość20. 5
Hz. W danym czasie świadomość21. może funkcjonować22. tylko w jednym wymiarze- Gdy
używasz wzroku w sposób bezpośredni, innych zmysłów używasz pośrednio. W danym czasie
bezpośrednio można używać23. tylko jednego zmysłu. Dziewięć24. dziesiąt procent ludzi w
naturalny sposób nauczyło się używać25. zmysłów obiektywnych. Tylko dziesięć26. procent
ludzi w naturalny sposób opanowało wykorzystywanie zmysłów subiektywnych. Wszystko co tworzymy
musi być27. najpierw stworzone w wymiarze subiektywnym. Metoda Samokontroli Umysłu uczy Łudzi
funkcjonowania w wymiarze subiektywnym i świadomego używania zmysłów subiektywnych.
28. Programowanie: Jest to zmienianie stanu materii. Zmień stan materii nieożywionej, a pozostanie ona w tym
zmienionym stanie. Zmień stan materii ożywionej, a w tym zmienionym stanie będzie kontynuowała
wzrost.
29. Z psychicznego punktu widzenia, z punktu widzenia jasnowidza, przyszłość30. znajduje się po lewej
stronie. Z obiektywnego, fizycznego punktu widzenia przyszłość31. jest przed nami, zaś
przeszłość32. za nami. W wymiarze subiektywnym możemy wyprzedzić33. sami siebie i
zaplanować34. swoją przyszłość35. w sposób subiektywny tak, by świat fizyczny mógł
dostosować36. się do niej.
37. Czysta energia duchowa: jest to siła spoistości i przylegania, która utrzymuje zwartość38. materii.
Energia duchowa występuje tak w mikrokosmosie, jak i w makrokosmosie.
39. Wiedza: są to zgromadzone informacje wykorzystywane do rozwiązywania problemów. Wiedzę
należy wykorzystywać40. w sposób prawidłowy. Prawidłowe wykorzystywanie wiedzy polega na
rozwiązywaniu problemów. Jesteśmy na rej planecie wyłącznie po to. Niestety, jedynie 10% ludzkości wie
o istnieniu metody rozwiązywania problemów, toteż większość41. ludzi zamiast rozwiązywać42.
problemy - stwarza je. Zostaliśmy stworzeni na obraz naszego Stwórcy nie w sensie fizycznym, gdyż każdy
z nas wygląda inaczej. Jesteśmy tacy jak nasz Stwórca w sensie naszych możliwości mentalnych, w sensie
tego, co potrafimy zrobić43. . Im więcej problemów rozwiązujemy, tym bardziej upodabniamy się do
naszego Stwórcy. Wszystko - dalekie czy bliskie - reaguje na nasze myśli. Na rzeczy bliskie wpływa
energia subiektywna i obiektywna, a na dalekie - tylko subiektywna. Z powodu swojej ignorancji ranimy
nawet łych, których kochamy.
44. Psychokineza: stosowanie energii obiektywnej i subiektywnej do programowania
45. materii.
46. Telekineza: stosowanie energii subiektywnej w celu programowania na odległość47. . Gdy skupiamy
się chcąc wesprzeć48. tworzenie możemy oddziaływać49. na materię znajdującą się tak blisko, jak i
daleko.
B) Aura człowieka
Otawa światła - 7 kolorów.
Oktawa muzyczna - 7 nut.
Oktawa tygodnia - 7 dni.
Oktawa cykli anabolicznych wynosi 7.
Oktawa cykli katabolicznych wynosi 7.
C)Wymiar duchowy - subiektywny, niefizyczny
1. Pragnienie, czyli mechanizm dostrajający.
2. Przekonanie, czyli przyczyna dostrajania się.
3. Oczekiwanie, czyli realizacja przyczyny.
4. Miłość5. , czyli harmonia zestrajania.
6. Wiara, czyli pragnienie, przekonanie i oczekiwanie wyników zestrojenia.
D) Cztery warunki lub stany mentalne, idealne dla programowania, uzdrawiania
i rozwiązywania problemów i utrzymywania otwartego umysłu dla przenoszenia myśli;
l. Tworzenie stanu dezorientacji
Należy opowiedzieć jakąś historię o mieszanej treści np, opowiadaj o koniach, a następnie włącz do
opowiadania coś o koniach mających rogi. Osoba znajdująca się w sianie dezorientacji jest bardzo podatna
na typ programowaniu polegający na przenoszeniu myśli.
Należy powiedzieć pacjentowi, by nie zadawał pytań dopóki nie skończymy opowiadać .
Osoba uzdrawiająca wchodzi na poziom alfa. Bezpośrednio przed sobą wizualizuje scenkę przedstawiającą
pacjenta z jego problemem. Po lewej stronie wyobraża sobie - stosując metodę używaną do
rozwiązywania problemów - jak rozpoczyna się proces naprawy. Dalej w lewą stronę wyobraża sobie
pacjenta w doskonałym zdrowiu.
Tym, którzy w domu lub pracy przebywają w środowisku prowadzącym do dezorientacji lub do innych
stanów podatności na programowanie należy poradzić , by unikali długotrwałego przebywania w
takich warunkach, w których ktoś mógłby zaprogramować ich w sposób negatywny,
2. Stan oczekiwania.
Należy mówić do pacjenta tak, by stworzyć punkt kulminacyjny, po nim zaś zrobić przerwę i w
przerwie tej dokonać programowania.
Inne kroki - podobne do tych, podejmowane w stanie dezorientacji.
3.Należy wyzwolić lub pobudzić mechanizm przeżycia.
Stan przerażenia.
Widok krwi.
Uszkodzenie skóry.
Podejmowane kroki są analogiczne do tych w stanie dezorientacji.
4.Należy obniżyć częstotliwość fal mózgowych pacjenta z 20 do H) Hz.
Standardowe ćwiczenia warunkujące.
E)Programowanie obiektywne i subiektywne.
1.Programować można zarówno inteligencje biologiczną, jak i ludzką tak obiektywnie, jak i subiektywnie.
Do programowania obiektywnego stosujemy medycynę.
Do programowania subiektywnego stosujemy modlitwę.
O godzinie 10:45 - przerwa nie dłuższa niż 20-30 min
F)Standardowe ćwiczenia warunkujące.
1. Dla dorosłych powyżej 21 roku życia trening mentalny trwa 10 godzin.
2. Dla młodzieży poniżej 21 roku życia czas treningu mentalnego wynosi pięć3. godzin.
4. Ćwiczący może słuchać5. Taśmy Relaksacyjnej przez odpowiedni okres czasu, lecz
znacznie lepiej byłoby, gdyby ktoś, kto ukończył Kurs Samokontroli Umysłu
przeczytał mu to ćwiczenie.
6. Czas w stanie alfa sumuje się, toteż należy rejestrować7. ten czas.
8. Gdy ć9. wiczący wysłucha ć10. wiczenia przez wymagany okres czasu, wówczas - dla
poprawy zdrowia - ć11. wiczący powinien trzy razy dziennie spędzać12. po piętnaście minut w
stanie alfa słuchając Dźwięku Alfa.
13. Jeżeli czytamy ć14. wiczenia dla więcej niż jednej osoby, to w przypadku gdy ć15. wiczący mają
oczy otwarte należy używać16. liczby mnogiej, zaś w przypadku, gdy mają oni oczy zamknięte -
liczby pojedynczej.
17. Można przeczytać18. ć19. wiczącemu stwierdzenia przeznaczone do zaprogramowania lub też
pozwolić20. mu wykonać21. swoje własne programowanie.
22. Można zastosować23. Dźwięk Samokontroli Umysłu. Nie należy używać24. muzyki, gdyż
częstotliwość25. w niej podlega ustawicznym zmianom, co utrudnia pozostawanie na poziomie
częstotliwości równej 10 Hz.
26. Należy dać27. trzydzieści sekund czasu na odpoczynek w swoim ulubionym miejscu rozluźnienia.
28. Należy pozostawić29. ć30. wiczącemu wystarczającą ilość31. czasu na powtórzenie
Korzystnych Stwierdzeń.
32. Programując swoje dzieci na pierwsze sukcesy należy programować33. je tak, by zachowały cechy
swojego geniuszu. Należy chronić34. dzieci i dorosłych przed negatywnym programowaniem na
wszystkich poziomach.
35. Tworzenie obrazu siebie; dla poprawy własnego wizerunku należy wykorzystać36. poziom alfa.
37. Jeżeli ć38. wiczący zasypia należy trzy razy delikatnie poklepać39. go po lewym ramieniu, by się
obudził.
40. Jeżeli ć41. wiczący przechyla się i za chwilę może spaść42. z krzesła należy najpierw delikatnym
szeptem powiedzieć43. mu do ucha, że zamierzamy go wyprostować44. tak, by pozostał w tej
pozycji, a następnie podnieść45. go do pozycji pionowej.
46. Przed przystąpieniem do pierwszego czytania ć47. wiczącemu tego ć48. wiczenia należy wprowadzić49.
go w nie /objaśnić50. mu je/.
51. Przed rozpoczęciem czytania ć52. wiczenia należy wyjaśnić53. ć54. wiczącemu na czym polega
wizualizacja i wyobraźnia.
G)Wykonanie Ćwiczenia Standardowego
1. Osoba nr l czyta osobie nr 2.
2. Osoba nr 2 czyta osobie nr 1.
3. Odpowiadanie na pytania odnośnie ć4. wiczenia.
O godzinie 13:00 - przerwa na obiad do godziny 15:00.
H)Objaśnienie dotyczące pól energii uzdrawiającej.
1. Pole energii piramidy.
2. Pole energii magnetycznej o częstotliwości 10 Hz,
3. Pulsowanie pola aury człowieka z częstotliwością 10 Hz.
I)Omówienie zagadnienia oktawy aury człowieka.
Aura ciała ludzkiego: aura składa się z siedmiu pól energetycznych, czyli z pełnej oktawy tworzącej kompletne
królestwo. Jedne z tych pól można zmierzyć w sposób obiektywny /przy pomocy urządzeń wykorzystujących
promieniowanie podczerwone/, inne zaś -w sposób subiektywny /dzięki świadomości na poziomie alfa/.
Przypomina to używanie zmysłów fizycznych do stwierdzenia obecności palącej się świecy - jej ciepło można
wyczuć jedynie w przypadku, gdy jesteśmy w jej bezpośrednim sąsiedztwie, natomiast jej światło można zobaczyć
z dużej odległości. Te siedem pól energetycznych człowieka to;
Pole czystej energii /duchowe/.
Pole energii sub-atomowej /duchowe/.
Pole energii atomowej /duchowe/.
Pole energii molekularnej /duchowo-fizyczne/.
Pole energii komórkowej /fizyczne/.
Pole energii organów /fizyczne/.
Pole energii układów - zespołów narządów /fizyczne/.
J)Omówienie zagadnienia zmiany stanu materii /programowania/ za pośrednictwem aury człowieka.
1. Z odległości do 7,5 m - przy pomocy pola energii obiektywno-subiektywnej /drogą, psychokinezy/.
2. Z odległości ponad 7,5 m - przy pomocy subiektywnego pola energii aury człowieka.
3. Pole obiektywnej energii aury człowieka działa korygujące przez oddziaływanie na materię drogą
pobudzania wymiaru sub-atomowych cząstek tak, by ukształtowała się ona we właściwy sposób.
4. Energia obiektywna działa korygujące poprzez wpływanie na materie z wymiaru zewnętrznego w
kierunku wymiaru wewnętrznego /oddziaływanie makro w kierunku mikro/.
5. Energia subiektywna działa- korygujące przez przyciąganie materii z wymiaru zewnętrznego w
kierunku wymiaru wewnętrznego - przyciąganie z pozioma mikro na poziom makro.
K)Omówienie zagadnienia kierunku ruchu w rozwoju procesu twórczego.
1. Proces twórczy obserwowany z obiektywnego /fizycznego/ punktu widzenia rozwija się do przodu /w
kierunku, w którym chodzimy/.
2. Proces twórczy obserwowany z subiektywnego /mentalnego/ punktu widzenia lub
3. z punktu widzenia jasnowidza rozwija się w lewą stronę.
4. Obserwowanie rozwoju procesu twórczego z mentalnego, psychicznego punktu widzenia lub z punktu
widzenia jasnowidza można porównać5. z obserwowaniem obrotu Ziemi wokół osi z jakiegoś
Zgłoś jeśli naruszono regulamin