Katalog-Olympus E-520.pdf

(3165 KB) Pobierz
E520_PL.indd
Wszelkie prawa zastrzeżone; projekt i technologia mogą ulec zmianie bez powiadomienia. (05/2008)
Dane techniczne.
Model
Olympus E-520
Wbudowana lampa błyskowa
Liczba przewodnia 12 (ISO 100).
Korekcja błysku +/– 3 EV dla 1/3, 1/2, 1 krok EV.
Tryby AUTO, Redukcja efektu czerwonych oczu, Synchronizacja z długimi
czasami naświetlania, Synchronizacja z długimi czasami naświetlania
na drugą kurtynę migawki, Błysk dopełniający, Synchronizacja z
długimi czasami naświetlania z redukcją efektu czerwonych oczu,
Wyłączenie lampy błyskowej ( brak błysku ) , Manualny.
Bracketing lampy błyskowej 3 klatki: 1/3, 1/2, 2/3, 1 EV.
Wbudowana lampa błyskowa i bezprzewodowe sterowanie lampą błyskową z aparatu
Zgodne zewnętrzne lampy błyskowe FL-50R, FL-36R.
Metoda sterowania Wyzwalane oraz sterowane błyskiem wbudowanej lampy
Tryby TTL Auto (tryb przedbłysków TTL), Auto, Manualny, FP TTL Auto,
FP Manualny.
Ustawienie grup 3 grupy.
Liczba kanałów 4 kanały.
Sterowanie zewnętrzną lampą błyskową
Czas synchronizacji dla błysku
Typ
Cyfrowa lustrzanka z wymiennymi obiektywami.
Mocowanie obiektywu
System Cztery Trzecie.
Materiał korpusu
Plastiki wzmacniane szkłem.
Sensor obrazu
Efektywna liczba pikseli
10 megapikseli.
Układ fi ltra
Filtr barw podstawowych ( RGB ).
Pełna rozdzielczość
Około 11,8 megapiksela.
Typ
4/3" Sensor Live MOS.
Współczynnik proporcji i obszar
4:3/17.3 x13,0 mm.
Procesor
Typ
TruePic III.
Filtr
Filtr LPF
Typu stałego.
Filtr odcinający podczerwień (IR)
Typu hybrydowego.
Filtr zabezpieczający przed pyłem
Filtr ultradźwiękowy.
LCD
Rozdzielczość
230 000 punktów.
1/180 s/1/4000 s ( tryb Super FP ).
Typ wyświetlacza LCD
HyperCrystal II LCD.
Typ
TTL Auto dla dedykowanych lamp błyskowych Olympus,
Auto lub Manualny.
Rozmiar monitora
6,9 cm/2,7 cala.
Regulacja jasności
+/– 7 poziomów.
Tryby synchronizacji
Automatyczny, Manualny, Redukcja efektu czerwonych oczu,
Synchronizacja z długimi czasami naświetlania i redukcją efektu
czerwonych oczu, Synchronizacja z długimi czasami naświetlania
na pierwszą oraz drugą kurtynę migawki, Błysk dopełniający dla
wybranych lamp błyskowych.
Celownik
Typ celownika
Celownik typu lustrzanki jednoobiektywowej.
Pole widzenia
Około 95%.
Powiększenie
Około 0.92x.
Podgląd głębi ostrości
Tak.
Intensywność
+/– 3 EV dla 1/3, 1/2, 1 krok EV.
Punkt oczny
Około 14 mm.
Zdjęcia seryjne
Tryb zdjęć sekwencyjnych
Regulacja dioptrii
–3,0 – +1,0 dioptrii/wbudowany.
3,5 kadru na sekundę / do pojemności karty w trybie Large Normal.
3,5 kadru na sekundę / do 8 kadrów RAW.
Matówka
Niewymienna matówka (typu Neo Lumi-Micron).
Lustro
Szybko powracające lustro.
Przetwarzanie obrazu
Przestrzeń kolorów sRGB/AdobeRGB.
TruePic III Tak.
Ostrość, nasycenie, kontrast 5 poziomów.
Filtr czarno-biały Żółty, pomarańczowy, czerwony, zielony.
Tonacja czarno-biała Sepia, Niebieski, Purpurowy lub Zielony w trybie zdjęć czarno-białych.
Tryb obrazu Jaskrawa, Naturalna, Przygaszona, Portret,
Czarno-białe ( ustawienie domyślne: Naturalna ).
Gradacja 4 ( automatyczna, tryb jasnej tonacji, normalna, tryb ciemnej tonacji ).
Edycja obrazu Edycja danych RAW, Redukcja efektu czerwonych oczu, Sepia,
Czarno-białe, Zmiana rozmiaru, Korekcja nasycenia, Przycinanie.
Kasowanie/ochrona/funkcja kopiowania
Tryby kasowania/kopiowania
Informacje w celowniku
Ramka AF ( nakładana ) , blokada AE, wskaźnik potwierdzający AF,
tryb pomiaru, tryb ekspozycji, prędkość migawki, wartość przysłony,
balans bieli, wskaźnik wartości korekcji ekspozycji, lampa błyskowa,
tryb aktywacji IS, wskaźnik baterii.
Zasłona wizjera celownika
Ruchoma, EP-4 w komplecie z aparatem.
Stabilizator obrazu
Typ
Wbudowany ( stabilizator obrazu z przesunięciem czujnika ).
Tryb
3 tryby ( aktywacja dwupoziomowa, jednopoziomowa z czujnikiem
poruszanym pionowo, jednopoziomowa z czujnikiem poruszanym
poziomo).
Efektywny zakres kompensacji
Do 4 stopni EV.
Live View
Typ AF
Pojedyncze, wszystkie, wybrane.
Możliwość wyboru pomiędzy autofokusem z systemem detekcji
różnic fazowych i z systemem detekcji kontrastu.
Tryb ochrony obrazu
Pojedyncze, wybrane.
Tryb kopiowania
Pojedyncze, wszystkie, wybrane.
Informacje
100% pola widzenia, podgląd ustawienia ekspozycji, podgląd
regulacji balansu bieli, podgląd ustawień gradacji (SAT), podgląd
detekcji twarzy, podgląd perfekcyjnego ujęcia, wyświetlanie linii
siatki, możliwość 7x/10x powiększenia, MF/S-AF, wyświetlanie ramki
AF, wyświetlanie punktu AF, informacje o fotografowaniu, histogram,
tryb uaktywnienia IS (stabilizacji obrazu).
Wyświetlanie zdjęć
Histogram w trybie odtwarzania
Tak.
Pokaz slajdów, kalendarz, rotacja
Tak.
Powiększenie
2–14x.
Indeks
4, 9, 16, 25, 49, 100 kadrów.
Informacje o fotografowaniu
Tryb ekspozycji, tryb pomiaru ekspozycji, prędkość migawki,
wartość przysłony, poziom korekcji ekspozycji, ISO, przestrzeń
barwowa, tryb balansu bieli, poziom korekcji balansu bieli, długość
ogniskowej, obszar ostrości, typ pliku, tryb obrazu, nazwa pliku,
rozmiar obrazu, typ karty pamięci.
System ustawiania ostrości
Metoda
System różnicy detekcji fazowych TTL, system detekcji kontrastu*.
Nie bój się szukać
nowych ujęć.
Obszary ustawiania ostrości
3 punkty, wybór automatyczny i ręczny
11 punktów pomiaru kontrastu AF.
Wspomaganie AF
Wbudowana lampa błyskowa (dostępna zewnętrzna lampa
błyskowa/możliwość wyłączenia).
Podgląd poziomu ekspozycji
Histogram (dostępny RGB), Ostrzeżenie o zbyt jasnych obszarach,
Ostrzeżenie o zbyt ciemnych obszarach.
Blokada AF
Zablokowane po naciśnięciu do pierwszej ekspozycji spustu
migawki, przycisk blokady AE/AF ( możliwość przystosowania ).
Rejestrowanie zdjęć
Format zapisu
EXIF 2.2, PIM III, DPOF, DCF.
Śledzenie ostrości
Dostępne w trybie ciągłego AF**.
Formaty zapisu
RAW
Ręczne nastawianie ostrości
Dostępne przez obrócenie pierścienia ostrości, umożliwia manualne
ustawienie ostrości, gdy aparat działa w trybie AF (możliwość
przystosowania).
12 bitów.
RAW i JPEG
Równoległy zapis.
JPEG
Tak.
Tryby ostrości
Pojedynczy AF, pojedynczy AF + MF, ciągły AF**, ciągły AF** + MF.
Kompresja JPEG
1/2.7 SHQ, 1/4 HQ, 1/8, 1/12 SQ.
Zakres detekcji
0 –19 EV ( ISO 100 ).
Rozmiar obrazu
Duży 3648 x 2736
Pomiar oświetlenia
Metoda
Super Fine, Fine, Normal, Basic, RAW 11 MB/zdjęcie.
Pomiar ekspozycji TTL przy w pełni otwartej przysłonie.
Środkowy 3200 x 2400
Super Fine, Fine, Normal, Basic.
Strefy
Wielopolowy system pomiaru, 49 stref.
Środkowy 2560 x 1920
Super Fine, Fine, Normal, Basic.
Zakres detekcji
1– 20 EV ( 50 mm, 1:2, ISO 100 ).
Mały 1600 x 1200
Super Fine, Fine, Normal, Basic.
Tryby pomiaru oświetlenia
Pomiar ekspozycji typu ESP, punktowy pomiar ekspozycji, centralnie
ważony pomiar ekspozycji, jasne obszary, ciemne obszary.
Mały 1280 x 960
Super Fine, Fine, Normal, Basic.
Mały 1024 x 768
Super Fine, Fine, Normal, Basic.
Tryby fotografowania
Tryby ekspozycji
Mały 640 x 480
Super Fine, Fine, Normal, Basic.
Auto, program automatyki, priorytet przysłony, priorytet prędkości
migawki, manualnie, programy tematyczne.
Menu
Wersje językowe menu w aparacie
Angielska, niemiecka, francuska, hiszpańska, włoska, rosyjska,
czeska, holenderska, duńska, polska.
Programy tematyczne
20, np. Portret, Krajobraz, Portret na tle krajobrazu, Sceny nocne,
Portret na tle sceny nocnej, Dzieci, Zdjęcia sportowe, Tryb jasnej
tonacji, Tryb ciemnej tonacji, Podwodna fotografi a szerokokątna,
Podwodna fotografi a makro.
Wersje językowe menu
Z Internetu można pobrać dodatkową wersję językową spośród
15 dostępnych
do pobrania.
Opcje przystosowywania ustawień
Przycisk Fn
System ekspozycji
Kompensacja ekspozycji
Wyłączony, Jednodotykowy Balans bieli, Zdjęcie testowe, Podgląd,
Live View, Ustawienie domyślne AF, MF, Format zapisu,
Tryb ekspozycji, Mój tryb.
+/– 5 EV/1/3, 1/2, 1 krok EV.
Bracketing ekspozycji
3 kadry/+/– 1/3, 2/3, 1 krok EV.
Czułość
Auto/manualnie
Przycisk przesuwu kadrów
Napęd, wybór pola AF, tryb AF, tryb balansu bieli, tryb pomiaru
ekspozycji, ustawienie ISO.
ISO 100 –1600 (co 1 krok EV).
Migawka
Typ migawki
Opcje programów użytkownika
2.
Elektronicznie sterowana migawka szczelinowa.
Zasilanie
Bateria
Zwalnianie migawki
Miękkie elektromagnetyczne zwalnianie migawki.
Bateria litowo-jonowa BLM-1 ( dołączona ).
Samowyzwalacz
12 lub 2 s.
Żywotność baterii
Około 650 zdjęć dla baterii BLM-1 zgodnie ze standardami CIPA.
Absorpcja uderzeń
Tak, opóźnienie wyzwolenia 1– 30 s.
Tryb uśpienia
Dostępny ( możliwość wyboru 1, 3, 5 lub 10 minut).
Czas otwarcia migawki
Zakres czasów otwarcia migawki
1/4000 – 60 s.
Interfejs
Nośnik
Podwójne gniazdo dla kart CompactFlash (typ I oraz II),
Microdrive i kart xD Picture Card.
AUTO
1/4000 – 2 s.
Tryb P ( Ps ) , A, S, M
1/4000 – 60 s ( do 30 minut w trybie B ).
Hi-Speed USB 2.0
Tak.
Prędkości migawki w programach
tematycznych
Połączenie wyjście wideo i USB
Możliwość wyboru NTSC lub PAL.
1/4000 – 4 s.
Podczerwień
Tak.
Balans bieli
System automatycznego balansu bieli
Zaawansowany system detekcji z sensorem Live MOS.
Środowisko
Temperatura
0 – 40°C – temperatura pracy.
Ustawienia wstępne
Zachmurzone niebo, cień, światło żarówek, słoneczny dzień,
światło jarzeniowe 1, światło jarzeniowe 2, światło jarzeniowe 3, lampa.
–20 – 60°C – temperatura przechowywania.
30 – 90% – wilgotność podczas pracy.
Ręczny balans bieli ( jeden przycisk )
Tak.
10 – 90% – wilgotność podczas przechowywania.
Regulacja balansu bieli
Tak, +/– 7 w każdej osi A-B/G-M (w automatycznym balansie bieli i
zaprogramowanych ustawieniach balansu bieli ).
Rozmiar
Wymiary (S x W x G)
136 x 91,5 x 68 mm (bez elementów wystających).
Bracketing balansu bieli
3 kadry/+/– 2, 4, 6 kroków zmiany jednostek mired.
Waga
475 g ( sam korpus ).
Balans bieli użytkownika
1 ustawienie może być zarejestrowane dla temperatury podanej w
Kelvinach (2000 K–14000 K).
Zawartość opakowania
Korpus E-520, obiektyw 14–42 mm (zestaw), bateria litowo-jonowa BLM-1, ładowarka BCM-2, kabel USB,
kabel wideo, pasek na ramię, dysk CD-ROM z programem OLYMPUS Master, instrukcja obsługi, karta
gwarancyjna, muszla oczna EP-4
Odkryj swój świat.
OLYMPUS IMAGING EUROPA GMBH
www.olympus-europa.com
Dane techniczne oraz konstrukcja mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
Najnowszą specyfi kację można znaleźć pod adresem www.olympus-europa.com.
Technologia korygowania cieni
(»Shadow Adjustment Technology«) zawiera
opatentowane technologie fi rmy Apical Limited.
* Z obiektywem ZUIKO DIGITAL 25 mm, 14–42 mm i 40–150 mm, najnowsze dane dotyczące zgodności można znaleźć w naszej witrynie WWW.
** Dostępne jedynie w przypadku pomiarów z detekcją różnic fazowych TTL.
15
98031480.115.png 98031480.126.png 98031480.137.png 98031480.148.png 98031480.001.png 98031480.012.png 98031480.023.png 98031480.034.png 98031480.044.png 98031480.055.png 98031480.066.png 98031480.072.png 98031480.073.png 98031480.074.png 98031480.075.png 98031480.076.png 98031480.077.png 98031480.078.png 98031480.079.png 98031480.080.png 98031480.081.png 98031480.082.png 98031480.083.png 98031480.084.png 98031480.085.png 98031480.086.png 98031480.087.png 98031480.088.png 98031480.089.png 98031480.090.png 98031480.091.png 98031480.092.png 98031480.093.png 98031480.094.png 98031480.095.png 98031480.096.png 98031480.097.png 98031480.098.png 98031480.099.png 98031480.100.png 98031480.101.png 98031480.102.png 98031480.103.png 98031480.104.png 98031480.105.png 98031480.106.png 98031480.107.png 98031480.108.png 98031480.109.png 98031480.110.png 98031480.111.png 98031480.112.png 98031480.113.png 98031480.114.png 98031480.116.png 98031480.117.png 98031480.118.png 98031480.119.png 98031480.120.png 98031480.121.png 98031480.122.png 98031480.123.png 98031480.124.png 98031480.125.png 98031480.127.png 98031480.128.png 98031480.129.png 98031480.130.png 98031480.131.png 98031480.132.png 98031480.133.png 98031480.134.png 98031480.135.png 98031480.136.png 98031480.138.png 98031480.139.png 98031480.140.png 98031480.141.png 98031480.142.png 98031480.143.png 98031480.144.png
Odkrycia czekają za każdym rogiem.
Obiektywy standardowe
Pierścienie
Obiektywy profesjonalne
Najlepsze obiektywy profesjonalne
28–84 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
ED 14–42 mm 1:3.5–5.6
Obiektyw standardowy
35–90 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
17.5–45 mm 1:3.5–5.6
Obiektyw standardowy
(tylko w specjalnym zestawie)
ZUIKO DIGITAL
Telekonwer ter 1.4x
EC-14
22–44 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
11– 2 2 m m 1:2. 8 – 3 . 5
Obiektyw szerokokątny
24–120 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
E D 12 – 6 0 m m 1:2. 8 – 4. 0 S W D
Obiektyw standardowy
14 – 2 8 m m 1)
ZUIKO DIGITAL
ED 7–14 mm 1:4.0
Obiektyw szerokokątny
28–70 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
ED 14–35 mm 1:2.0 SWD
Obiektyw standardowy
Produkt zgodny z
EC-14/EC-20**
Telekonwer ter
Produkt zgodny z
EX-25*
Rozszerzenie
długość tylko
60 mm
Produkt zgodny z
EC-14/EC-20*
Telekonwer ter
Produkt zgodny z
EC-14/EC-20
Telekonwer ter
Produkt zgodny z
EX-25*
Rozszerzenie
długość tylko 25–42 mm
EC-14*/
EC-20*
Telekonwerter
Produkt zgodny z
EX-25*
Rozszerzenie
długość tylko 28–45 mm
EC-14*/
EC-20*
Telekonwerter
TF-22
Dwupalnikowa
lampa błyskowa
Twin Flash
EC-14/EC-20*
Telekonwer ter
ZUIKO DIGITAL
Telekonwer ter 2.0x
EC-20
36–360 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
ED 18–180 mm 1:3.5–6.3
Obiektyw Super Zoom (10x)
80–300 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
ED 40–150 mm 1:4.0–5.6
Teleobiektyw
EX-25
Pierścień pośredni
28–108 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
14–54 mm 1:2.8–3.5
Obiektyw standardowy
10 0 – 4 0 0 m m 1)
ZUIKO DIGITAL
ED 50–200 mm 1:2.8–3.5 SWD
Teleobiektyw
70–200 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
ED 35–100 mm 1:2.0
Teleobiektyw
180–500 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
ED 90–250 mm 1:2.8
Teleobiektyw
Produkt zgodny z
EX-25*
Rozszerzenie
długość tylko
50–180 mm
EC-14*/EC-20*
Telekonwer ter
Produkt zgodny z
EX-25*
Rozszerzenie
Produkt zgodny z
EX-25*
Rozszerzenie
długość tylko 54 mm
EC-14/
EC-20**
Telekonwerter
TF-22
Dwupalnikowa
lampa błyskowa
Twin Flash
Produkt zgodny z
EX-25*
Rozszerzenie
EC-14/EC-20**
Telekonwer ter
TF-22
Dwupalnikowa
lampa błyskowa
Twin Flash
Produkt zgodny z
EX-25*
Rozszerzenie
długość tylko
60–100 mm
EC-14/EC-20
Telekonwer ter
Produkt zgodny z
EX-25*
Rozszerzenie
EC-14/EC-20
Telekonwer ter
Torby E-System
MF-1
Pierścień OM
RF-11
Lampa błyskowa
pierścieniowa
Ring Flash
Fotografowie wyruszający w długie podróże
po dzikich obszarach w celu zdobycia
upragnionej fotografi i potrzebują aparatu,
na którym mogą polegać. Pomyślne ujęcie
zależy od czegoś więcej niż technologia
przetwarzania obrazu: wymaga także
aparatu fotografi cznego charakteryzującego
się najwyższą niezawodnością przy
niewielkich rozmiarach. Fotografowie
doceniają aparat Olympus E-520 za
szeroką gamę funkcji i zdolność sprostania
specyfi cznym wyzwaniom występującym w
obecnych czasach. Nowy aparat E-520 jest
wyposażony we wszystkie funkcje potrzebne
do wykonywania zdjęć w ekstremalnych
warunkach. Poza doskonałą jakością
charakterystyczną dla lustrzanek cyfrowych,
aparat E-520 oferuje wbudowany system
stabilizacji obrazu zapewniający doskonałą
jakość zdjęć w przypadku każdego
obiektywu – od obiektywów szerokokątnych
po teleobiektywy. Zaawansowane funkcje
Live View zapewniają dokładny podgląd
zdjęcia na wyświetlaczu LCD HyperCrystal II,
umożliwiając ocenę Autofocusa, głębi
ostrości, ekspozycji i balansu bieli przed
zwolnieniem migawki. Sprawdzony system
ochrony przed pyłem (fi ltr ultradźwiękowy)
umożliwia wymianę obiektywów nawet w
bardzo zapylonych miejscach bez strachu
przed pogorszeniem jakości zdjęć spowo-
dowanym pyłem osadzającym się na
czujniku obrazu. Te zaawansowane funkcje
są wspierane ponadto przez zaawansowane
technologie, takie jak technologia korygo-
wania cieni i wykrywania twarzy, które
ułatwiają wykonywanie zdjęć w trudnych
warunkach oświetlenia. Aparat E-520 to
idealne rozwiązanie dla ambitnych foto-
grafów, nieustannie pokonujących kolejne
trudności. Aparat, który został stworzony
do akcji.
E-System
Torba na ramię
Torba
E-System
Plecak
E-System Pro
140–600 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
ED 70–300 mm 1:4.0–5.6
Teleobiektyw
50 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
25 mm 1:2.8 pancake
Obiektyw ze stałą ogniskową
70 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
35 mm 1:3.5 Obiektyw makro
Produkt zgodny z
EX-25*
Rozszerzenie
16 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
ED 8 mm 1:3.5
Obiektyw typu „rybie oko”
100 mm 1)
ZUIKO DIGITAL ED 50 mm
1:2.0 Obiektyw makro
300 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
ED 150 mm 1:2.0
Obiektyw ze stałą ogniskową
Produkt zgodny z
EX-25*
Rozszerzenie
600 mm 1)
ZUIKO DIGITAL
ED 300 mm 1:2.8
Obiektyw ze stałą ogniskową
Produkt zgodny z
EX-25
Rozszerzenie
Produkt zgodny z
EX-25*
Rozszerzenie
EC-14*/EC-20*
Telekonwer ter
Produkt zgodny z
EX-25*
Rozszerzenie
EC-14 AF/EC-20*
Telekonwer ter
nieskończoność–25 cm
TF-22
Dwupalnikowa
lampa błyskowa
Twin Flash
z FR-1
Produkt zgodny z
EC-14/EC-20*
Telekonwer ter
EC-14/EC-20
Telekonwer ter
TF-22
Dwupalnikowa
lampa błyskowa
Twin Flash
z FR-1
EC-14/EC-20
Telekonwer ter
Produkt zgodny z
EX-25*
Rozszerzenie
EC-14/EC-20
Telekonwer ter
RF-11
Lampa błyskowa
pierścieniowa
Ring Flash
z FR-1
R F -11
Lampa błyskowa
pierścieniowa
Ring Flash
z FR-1
Plecak E-System
Torba Compact
E-System
E-System
Torba na
dwa obiektywy
Razem z zestawem filtrów wpuszczanych
1) (równoważność 35 mm)
1) (równoważność 35 mm)
1) (równoważność 35 mm)
System lamp błyskowych
Zasilanie
Muszle oczne
System podwodny
FL-50R
Bezprze-
wodowa
lampa
błyskowa
FL-36R
Bezprze-
wodowa
lampa
błyskowa
FL-20
Lampa
błyskowa
SRF-11
Zestaw z pierścieniową
lampą błyskową Ring
Flash
( łącznie z FC-1/RF-11 )
LBH-1
Gniazdo na
baterię lito-
wojonową
( dla 3x CR123A,
dla E-520/E-3)
Szybka
ładowarka ba-
terii litowojono-
wych BCM-1
Szybka
ładowarka ba-
terii litowojono-
wych BCM-2
DE-P3
Muszla oczna
Korekta +3
dioptrie
DE-N3
Muszla oczna
Korekta –3
dioptrie
PPO-E05
PPO-E04
PPO-E03
PPO-E02
PPO-E01
PTBK-E01 3
PTSA-03
FL-CB05
Przedłużacz do
lampy błyskowej
Bateria
litowo-jonowa
BLM-1
( dla E-520/E-3 )
RF-11
Lampa błyskowa
pierścieniowa Ring
Flash
PER-E01
Muszla oczna
EP-5
( Standard )
Duża muszla
oczna
EP-6
PER-E02
Pilot
PT-E05
PFL-01
PFL-E01
UFL-2 4
FC-1
Kontroler
lampy
błyskowej dla
makrofotografii
FR-1
Przejściówka lampy
błyskowej
do makro 35/50 mm
EC-14
FL-CB02
Kabel do gorącej stopki
(5-pin)
FLBA-1
Nasadka
refleksyjna
(łącznie z FL-50R)
FLRA-1
Nasadka
reflektora
(łącznie z FL-50R)
FLST-1
Podstawa lampy
błyskowej (łącznie
z FL-50R i FL-36R)
Muszla oczna
EP-7
( łącznie z E-3 )
ME-1
Muszla oczna z
powiększeniem
1.2 x
FP-1***
Uchwyt zasilania do
lampy błyskowej
(łącznie z FL-CB02)
dla FL-50R/
RF-11/TF-22
TF-22
Dwupalnikowa
lampa błyskowa
Twin Flash
RM-1
Pilot na podczerwień
E-520
FL-20
FL-36R
HV-1
Zasilacz do
lampy błyskowej
BN-1
Bateria
Ni-MH
AC-2
Zasilacz
sieciowy
SHV-1
Zasilacz
( łącznie z HV-1 / BN-1 / AC-2 )
STF-22
Zestaw z dwupalnikową
lampą błyskową Twin Flash
( łącznie z FC-1 / TF-22 )
RM-UC1
Kabel do pilota
VA-1
Celownik kątowy Varimagni
1 Opcjonalnie PPZR-E04 z MF 360°. 2 Opcjonalnie PPZR-EO5 dla MF. 3 Alternatywnie w celu podłączenia dwóch lamp błyskowych można
zastosować PTBK-E02 i ramię innej fi rmy. 4 Wymagane opcjonalne kable: PTCB-E01, PHCB-01 lub PTCB-E02.
* Tylko w przypadku MF. ** Tryb AF dostępny przy użyciu środkowej sekcji pomiarowej. *** Bez możliwości zwalniania przez FP-1.
Dane techniczne oraz wygląd mogą ulec zmianie bez powiadomienia i bez żadnych zobowiązań ze strony producenta.
2
16
EC-14*/EC-20*
Telekonwer ter
EC-14/EC-20
Telekonwer ter
98031480.145.png 98031480.146.png 98031480.147.png 98031480.149.png 98031480.150.png 98031480.151.png 98031480.152.png 98031480.153.png 98031480.154.png 98031480.155.png 98031480.156.png 98031480.157.png 98031480.158.png 98031480.002.png 98031480.003.png 98031480.004.png 98031480.005.png 98031480.006.png 98031480.007.png 98031480.008.png 98031480.009.png 98031480.010.png 98031480.011.png 98031480.013.png 98031480.014.png 98031480.015.png 98031480.016.png 98031480.017.png 98031480.018.png 98031480.019.png 98031480.020.png 98031480.021.png 98031480.022.png 98031480.024.png 98031480.025.png 98031480.026.png 98031480.027.png 98031480.028.png 98031480.029.png 98031480.030.png 98031480.031.png 98031480.032.png 98031480.033.png 98031480.035.png 98031480.036.png
 
3
98031480.037.png
Twoje zdjęcia będą zawsze ostre.
Aparat E-520 z
wbudowaną funkcją
stabilizacji obrazu.
Wolność ruchu – w
pionie i w poziomie.
Nawet małe poruszenie może zniszczyć
najpiękniejsze ujęcia – niezależnie od tego,
czy wykonujesz portret, powiększasz
część zdjęcia czy też pracujesz z szybkim
teleobiektywem w czasie zmierzchu.
Aby otrzymać ostre zdjęcia, potrzebujesz
systemu stabilizacji obrazu, który potrafi
skompensować różne problemy – od
drżenia rąk po wibracje silnika – niezależnie
od używanego obiektywu.
fale ultradźwiękowe, który kompensuje
ruchy w ciągu milisekund – co umożliwia
pozostanie w bezruchu czujnika obrazu
zamontowanego w systemie stabilizacji.
Dzięki temu system stabilizacji obrazu
zapewnia niezrównaną jakość. A co za tym
idzie, zawsze ostre zdjęcia.
System stabilizacji obrazu aparatu E-520
oferuje trzy różne ustawienia. W trybie
1 system stabilizacji obrazu kompensuje
ruch w pionie i w poziomie. Tryb 2
wyłącza stabilizację poziomą i umożliwia
przesuwanie aparatu w poziomie w celu
uzyskania rozmytego tła. Tryb ten jest
przydatny w przypadku wykonywania zdjęć
szybko poruszających się obiektów, na
przykład samochodów. Natomiast tryb 3
wyłącza stabilizację w pionie, co umożliwia
przesuwanie aparatu w pionie w celu
uzyskania rozmytego tła. Stabilizator obrazu
może kompensować maksymalnie 4 kroki
EV. Możesz więc nawet skakać z radości:
aparat E-520 pozostanie niewzruszony w
Twojej dłoni.
Stabilność niezależnie od
obiektywu.
Technologia jutra.
System stabilizacji obrazu fi rmy Olympus
jest wbudowany w korpus aparatu,
dzięki czemu jest dostępny niezależnie
od stosowanego obiektywu zgodnego z
systemem Cztery Trzecie – od obiektywów
makro i szerokokątnych, po teleobiektywy.
Po określeniu długości ogniskowej można
stosować także obiektywy systemu OM przy
użyciu pierścienia OM.
Firma Olympus poświęciła wiele czasu i
pracy na stworzenie systemu stabilizacji
obrazu. Przełom nastąpił po wprowadzeniu
gyroczujnika, który rejestruje ruchy poziome
i pionowe spowodowane przez drżenie rąk
i wibracje zewnętrzne. Sensor przekazuje
dane do mechanizmu generującego
Bez wbudowanego systemu stabilizacji obrazu.
Wbudowany system stabilizacji obrazu zapewnia niezwykle
ostre zdjęcia nawet przy dużych odległościach.
Aparat E-520 z teleobiektywem ZUIKO DIGITAL ED 70–300 mm.
4
5
98031480.038.png 98031480.039.png 98031480.040.png 98031480.041.png 98031480.042.png 98031480.043.png 98031480.045.png 98031480.046.png 98031480.047.png 98031480.048.png 98031480.049.png 98031480.050.png 98031480.051.png 98031480.052.png 98031480.053.png 98031480.054.png 98031480.056.png 98031480.057.png 98031480.058.png 98031480.059.png 98031480.060.png
Doskonałe zdjęcia bez
statywu.
Nie zawsze dysponujesz statywem, kiedy go
potrzebujesz. Co więcej, statyw ogranicza
Twoją zdolność ruchu, na przykład podczas
skradania się do zwierzęcia w trakcie
safari. Dlatego właśnie aparat E-520 z
wbudowanym systemem stabilizacji obrazu
stanowi idealne uzupełnienie teleobiektywu,
np. ZUIKO DIGITAL ED 70–300 mm. Zalety
aparatów E-System są jeszcze wyraźniejsze
w przypadku długich ogniskowych,
ponieważ obiektyw 70–300 mm stanowi
równoważność obiektywu 140–600 mm
stosowanego w przypadku formatu 35 mm.
Niewielki rozmiar obiektywu oznacza
mniejszy bagaż, a wbudowany system
stabilizacji obrazu eliminuje konieczność
stosowania statywu.
Zespół czujnika obrazu
(rama ruchoma w osi Y)
Rama ruchoma w osi X
Rama (nieruchoma)
Filtr ultradźwiękowy
Generatory fal ultradźwiękowych
System stabilizacji obrazu aparatu E-520.
6
7
98031480.061.png 98031480.062.png 98031480.063.png 98031480.064.png 98031480.065.png 98031480.067.png 98031480.068.png 98031480.069.png 98031480.070.png 98031480.071.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin